Life is not easy.

16 Nov

 

Life is not about waiting for the storm to pass - it's learning how to dance in the rain

Jag struntar i att jag ser ut som en mupp på kortet. Jag struntar i att jag gör ”segertecken” i monsunregn. Och att kläderna är så fula. Jag har varit på luffen i nästan 3 månader här. Det får vara så. Strunt samma. Man lever bara en gång. Vem bryr sig?

6 svar to “Life is not easy.”

  1. Sara 16 november, 2009 den 08:02 #

    Tycker det ser störtskönt ut!!! Du rockar bruden! KRAM!

  2. Johanna 16 november, 2009 den 08:22 #

    Du ser bara förbannat glad ut gumman!=)

  3. Julia - Älska utmaningen! 16 november, 2009 den 08:38 #

    Ser ut som om du haft de ritkgit gött här!!! det ärju huvudsaken!!!!
    Cheers mate=)

  4. Helenah 16 november, 2009 den 09:21 #

    Någon speciellt som hänt eller känns det bara tungt den här tiden på året? kram!

    • CarroBarro 16 november, 2009 den 19:51 #

      Svarar i din blogg honey 🙂 Pöss

  5. Madde 16 november, 2009 den 09:26 #

    Tittar förbi och önskar dig en bra start på denna nya vecka 🙂

Kommentera

