Stoppa fötterna på kudden.

13 Nov

Jag lyckades skrämma iväg huvudvärken lagom tills jag skulle till jobbet. Skönt. Annars hade jag nog svalt ett helt paket Alvedon i ren frustration!

Smidigt nog övervägde jag moget vid 22.20 om jag skulle äta middag redan då eller om jag skulle ta en kopp kaffe först. Lotten föll på det senare valet – vilket bidrog till att jag fick äta middag först klockan 02.30 pga att det pep frenetiskt i min ficka när jag satt och sörplade på mina sista klunkar kaffe. Urakut kejsarsnitt och tjo fadderittan var det liv i luckan 🙂

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa i några timmar innan jag ska tvinga mig upp igen. Jag tror att älskling kommer och pussar galet på mig när det är dags för mig att vakna, så jag ställer ingen klocka utan vaknar nog vid 13-tiden.

Usch och fy vad jag är tråkig. Jag känner mig som en grå liten mus. Vad ska jag hitta på för att bli lite roligare?
Vad vill NI läsa om? Tips mottages tacksamt av alla söta, snälla och gulliga läsare. Ni andra kan stänga in er i garderoben! 😉

11 svar to “Stoppa fötterna på kudden.”

  1. Johanna 13 november, 2009 den 09:22 #

    Men gumman,den där huvudvärken beror troligtvis på att du MÅSTE använda dina glasögon som du skaffade för inte så längesen!! Ha dom på det,det är därför du ”fått” dom! =)

    Vad VI vill? Men hallå,det är väl endå du som lever ditt liv hur DU vill och gör vad DU vill? Lev ditt liv och gör vad du vill hjärtat! Puss,osv gottis! Jobbar du inatt igen?

  2. Sara 13 november, 2009 den 09:28 #

    Vi vill läsa om DEJ!! Det är det som är grejen med din blogg, man läser den för att få veta vad Du gör! Massor med Kramar!

  3. monica 13 november, 2009 den 09:40 #

    Skönt att huvudvärken försvann! Själv sitter jag trött på jobbet o lääängtar tills denna dag ska ta slut!!

  4. Therese 13 november, 2009 den 10:48 #

    Jag är nyfiken på mer om ditt jobb… för oss som inte fött barn och så är det där ju en ny värld:) puss

  5. Art By Tina 13 november, 2009 den 11:24 #

    Du kan inte vara en liten grå mus – så mycket energi som du sprider omkring dig! Aldrig!

    Nu ör det helg – jag ska spendera den i skogen utanför alingsås, kattvakt åt mormors två busar=)

    Vad har du för planer? (Hoppas du säger att du är ledig!)

  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 13 november, 2009 den 11:26 #

    tack! kul att du gillar dom!
    hoppas du har en skön fredag!

  7. cc 13 november, 2009 den 12:07 #

    Jag tillverkar och säljer hand och lår-smycken till bra priser.

  8. Bella 13 november, 2009 den 13:04 #

    Ja visst känner man får o bara ta alla jävla tabletter i paketet o sluka dem för att få bort huvudvärken, ja förstår dej verkligen!! 5 dagen nu som ja har huvudvärk o när de inte äns hjälper med tabletter så börjar man ju fan undra. Hur gick de med det akuta kejsarsnittet? Hoppas de gick bra. Man behöver inte va glad o possitiv hela tiden, och räcker med att du skriver in din blogg två rader man läser ändå=) puss

  9. Tobias 13 november, 2009 den 14:45 #

    Haha 😉 du får ha en bra dag du med!

  10. Malin 13 november, 2009 den 20:18 #

    Du skriver roligt. Jag gillar att gå in här och läsa om ditt liv och dina tankar! Keep the good work going! 🙂
    kram
    M

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:31 #

      Tack vännen! Kramis

Kommentera

