Någon som är MAXad?

13 Nov

Jag hittade det här fotot för ett tag sen i min dator.
Jag tog det för ett par år sen när jag var i Stockholm och hittade Filip på en stoooor vägg med reklam för MAX (hamburgerrestaurangen).
Jag kunde inte låta bli att påminna honom och lag upp det fina kortet på hans Facebookprofil 😉

Filip for Max by spindeltjejen.wordpress.com

Känner ni igen honom? 🙂

Ps Filip – jag skippar stripp-fotona från Rhodos. Snällt va? 😉

 

23 svar to “Någon som är MAXad?”

  1. Ludde 13 november, 2009 den 18:34 #

    Hehe

    Sv: Ja verkligen:) Underbara vänner!:)

  2. HANNA 13 november, 2009 den 18:38 #

    sv; tackdetsamma sötis 🙂
    kram!

  3. F R I D A M [freedom] 13 november, 2009 den 18:40 #

    Hahah, vilken klämkäck bild!

    sv; Jag vet vad det beror på, det är för att jag lägger mig alldeles för sent och går upp alldeles för tidigt 😉 Men ska försöka få koll på det där nu, jag måste verkligen börja satsa på skolan.

    Kram/ Frida M

  4. malin 13 november, 2009 den 18:52 #

    vad menar du med att man inte ska ha kurvor när man är 16?
    jag känner mig jävligt stött av din kommentar och vill höra mer om varför vi inte ska ha kurvor, vissa kroppar är faktiskt klara tidigt.. !

    • CarroBarro 13 november, 2009 den 18:59 #

      Jag skrev inte att man inte ska ha det. Jag skrev att det är förståeligt om man inte har det när man ”bara” är 16 år, och har man det ska man vara glad. Men har man det inte så kommer de förmodligen med tiden, eftersom kroppen växer och inte är klar förrän man kommer upp i 20-årsåldern. Istället för att bli sur för en kommentar som jag inte ens skrivit till dig så kanske du ska fråga vad jag menar? 🙂

  5. Anna-Karin 13 november, 2009 den 18:57 #

    HA ha!
    Tack för stödet och uppmuntran inför min föreläsning!
    Ha en underbar helg
    kramis

  6. Linda 13 november, 2009 den 19:23 #

    Jag använder bara Tigi styling produkter till mitt hår and i love them helt underbara sedan har jag även biosilk droppar,håret blir silkeslent!
    Sedan har jag disp produkter med..ja säg vilka hårvårdsprodukter jag inte har.
    Japp på måndag kommer kaklet=)Sedan skall det köpas fläkt o små pysslas lite

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:30 #

      Tigi luktar så himla gott – man vill nästan inte sluta duscha! 😉 Haha.
      Och så Brazil Nut Shower Cream på det. Ohhhh 🙂

  7. Valentina 13 november, 2009 den 20:35 #

    Hi Just another crazy Blonde!!!!!
    Hugs from Italy to you!!!
    Valentina

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:31 #

      Thank you! 🙂 How’s the weather down there? Cold as here? 🙂 Hugs from a Blondie

  8. Linda-det handlar om helheten 13 november, 2009 den 20:46 #

    .. o jag säger hej tillbaka! 😀 hoppas du får en trevlig helg hörrudu! kram kram

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:33 #

      Det samma! 🙂 Trevlig lördag! 🙂

  9. Nina 13 november, 2009 den 21:46 #

    Utrolig fin blogg :-DD

    ~~Nina~~

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:33 #

      Tack så mycket. Igen 🙂

  10. Nathalie 13 november, 2009 den 23:53 #

    SV;haha aaah efter mycket knep och knåp fick jag till det =)

    http://www.starcevic.blogg.se

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:36 #

      Skönt att höra!

      Tjoa till om det är något annat du undrar 🙂

  11. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer 14 november, 2009 den 01:25 #

    jag tror alla kan rita det gäller bara att hitta dels vad man kan rita – vad man är bra på och sen att inte jämföra sig med andra.

  12. Anna 14 november, 2009 den 01:26 #

    Hoppas du också får en riktigt fin helg 🙂 *kram*

  13. Art By Tina 14 november, 2009 den 11:11 #

    Är han en vän till dig?
    Han gör mig grymt sugen på en stor fet burgare.

  14. Anna 14 november, 2009 den 13:26 #

    HAH känner du han ? xD Jag minns dom reklamerna 😀

  15. TOMATTROLL 14 november, 2009 den 14:44 #

    ahha snygg bild:)

  16. justdidit 15 november, 2009 den 00:52 #

    Vem tusan är Filip? Är han känd nuförtiden?

    • CarroBarro 15 november, 2009 den 01:08 #

      Nja. Känd och känd. Han är fotograf och lite annat. Man kan ha sett honom på TV m.m. Kanske 🙂

Kommentera

