Det är den 13:e. Och fredag.

13 Nov

Jag sitter och äter frukost efter att ha sovit i drygt 4 timmar.
Jag har ändå sovit som en stock! Vaknade inte förrän strax innan 13 när kärleken kom och pussade på mig. Till skillnad från igår när jag vaknade fyra gånger för att springa på toan (kanske inte så smart att dricka 2 liter vatten under natten?)

Idag är det Fredagen den 13:e och med andra ord en riktig otursdag för många (om man tror på skrock).
Själv är 13 ett av mina lyckonummer sen jag var liten och jag tror inte på att det kommer att hända mig något som skulle bero på att det är en viss dag och ett visst datum.

Men herregud.
Jag sitter och har på TV4 nu när jag sitter och skriver och det handlar om förlossningar. Och barnet som just kom ut behövde stimuli för att ”komma igång” eftersom han hade andningsproblematik och de slog(?!) barnet i ryggen. Jag kanske ska tillägga att det är i USA. Men ändå. Hade någon av mina kollegor slagit ett barn sådär i ryggen hade det blivit en anmälan.

Nu ska jag sätta mig och läsa ikapp lite av era bloggar!

Bjussar på ett kort (det var ju någon dag sen) även om det är gammalt.
Thailand 2005. Pia och jag ska ut och åka hoj – Pia på bönpallen bakom mig. Hon fick dessutom tag på den fulaste hjälmen i hela Thailand och vi fick en hel del uppmärksamhet under den veckan som hon satt bakom mig på åket.

Pia och jag i Thailand 2005

 

3 svar to “Det är den 13:e. Och fredag.”

  1. Millah 13 november, 2009 den 15:16 #

    Ja eller hur spelade det också när jag var mindre 🙂 haha och om jag minns rätt så var det ändå kul
    Har man inge och göra så kan det vara roligt och spela lite spel :):)
    Haha och som du säger det passar bra nu när det är svinisen hahahah.

    Jag looovar ska försöka få knäppt nå bilder med min sugiga kamera när jag testar dom , men vet int riktigt när jag ska göra det 🙂 men det kommer
    Kramar

  2. marica 13 november, 2009 den 23:23 #

    Jag tror att min dator har kraschat så tyvärr är nog fredag den 13:e en riktig otursdag för mig 😦
    KramKram

    • CarroBarro 14 november, 2009 den 21:35 #

      Åh nej – hoppas att den kryar på sig!

Kommentera

