Orkar inte.

12 Nov

Idag orkar jag inte.
Det är en ”sån där” dag idag. Jag har ingen ork. Jag skulle vilja krypa ner under täcket och ligga kvar där i en vecka.

Mitt huvud gör ont trots tabletter och det sitter som ett spänne över hela huvudet och ner i nacken på höger sida – jag som aldrig brukar ha speciellt ont knaprat en kartong Alvedon i månaden nu ungefär.
Känner mig överkörd av tåget nästan.

Jag ska jobba inatt igen.
Hörde att det varit nya möten på jobbet som med största sannolikhet innebär fasta schemat från 1 februari med varannan helgs arbete. Kul.

Tyvärr mina vänner långt bort – vill ni ses så får ni komma till Skövde! Grrrrr.
Jag vet. Jag ska inte klaga. Men man kan inte låta bli att undra vad fördelen med det hela är – att gå tillbaka till något som var aktuellt på 1700-talet? 😉

Jag skulle kört ner till Suss imorgon, men lilla vännen är jättesjuk och ligger nerbäddad, så det blir inte så.
Peter undrar om vi ska köra upp till Sthlm och gå på Fotomässan. Det skulle vara jätteskoj. Vi får se! 🙂

F’låt alla för att jag varit urkass på att svara på era kommentarer.
Det betyder inte att jag inte uppskattar dem – det gör jag VERKLIGEN. Det är era kommentarer som får mig att vilja skriva i bloggen, utan dem så skulle jag nog inte blogga alls just nu. Jag vet inte riktigt om det är något direkt att läsa mina ord just nu heller?
I alla fall – jag ska försöka svara ikapp era kommentarer snart – tills dess – fortsätt kommentera 😉
Stor kram och tack för att ni finns!

15 svar to “Orkar inte.”

  1. marica 12 november, 2009 den 21:06 #

    Alla dagar kan inte vara bra, tycker det är skönt att du är mänsklig och kan skriva om det 🙂
    Hoppas du får en bra jobbarnatt!
    Kram

  2. Malin 12 november, 2009 den 21:23 #

    Hoppas du får en bättre dag imorgon!
    Kram

  3. Sara 12 november, 2009 den 22:21 #

    Tänker på dej gums! Massor med varma kramar!

  4. Sara 12 november, 2009 den 22:23 #

    Du är välkommen när du vill! Alltid! Bara måndag som jag är upptagen just nu, valpkursen börjar då. =) Kram

  5. Sara 12 november, 2009 den 22:26 #

    Japp, cyklat idag med och i morgon. Är det fööör halt så går jag. =)

  6. Alexandraida 12 november, 2009 den 22:37 #

    Vännen börjar du bli sjuk igen =( usch så tråkigt.
    Du får krya på dig riktigt mkt.
    Tack de är söta min syster och hennes dotter.
    Kram

  7. Petra 12 november, 2009 den 23:28 #

    Krya på dig gumman!

    kram

  8. Tobias 12 november, 2009 den 23:33 #

    Hahaha 😀 tack så mycket, känns underbart!

  9. Julia - Älska utmaningen! 12 november, 2009 den 23:55 #

    Man får ha såna här dagar… Vad tror du din värk beror på?
    haha, tack för din underbara kommentar!!!
    Hoppas du får en härlig freag 😉
    kramar

  10. Terése 13 november, 2009 den 00:02 #

    Usch då, inte kul med huvudvärk 😦 Ja, ibland har man dagar när man inte är på topp…

    Känns för jäkligt med fasta scheman, elr hur?! Själv är jag nog naiv, för jag tror fortfarande på att det blir någon annan lösning.

    Ha en bra helg!
    Kramar

  11. F R I D A M [freedom] 13 november, 2009 den 00:32 #

    I know that feeling. Har haft jättemycket problem med huvudvärk och sånt. Hoppas du mår bättre snart! 🙂

  12. Therese 13 november, 2009 den 00:56 #

    Krya på dig sweetheart

  13. Nella 13 november, 2009 den 01:01 #

    Hey. Sneaker-lover ? Check my blog. Pejz ! 🙂

  14. Papsen 13 november, 2009 den 09:53 #

    Hur vore det om du använde glasögonen lite mera????

  15. Milla 13 november, 2009 den 18:23 #

    jaha ja då får jag väl göra det då….

Kommentera

