Södermalm, Astrid Lindgrens Barnsjukhus och Muggen.

9 Nov

091109-Stockholm

Attan – jag glömde beskära i botten. Strunt samma.

Underbar dag idag – tack mina vänner! Huvudet har dock dunkat elakt och nu börjar det kännas bättre, flera timmar senare. Annis och jag ska precis avnjuta ytterligare avsnitt med våra hjältar i HEROES! Weeeee 🙂

Underbart att träffa mina jobbarkompisar på NIVA igen – det var såååå många där och flera stycken av mina ”favvisar” 😀 Vad glad jag blev! KRAM!

 

9 svar to “Södermalm, Astrid Lindgrens Barnsjukhus och Muggen.”

  1. Agneta 9 november, 2009 den 23:45 #

    Åh vad mysigt du har det, salladen ser underbar ut.

  2. solmyz 10 november, 2009 den 00:36 #

    Försöker jobba på en blogg här också nu men jag har kört fast 🙂 Vet inte alls hur man ändrar om och donar, bra mycket lättare med blogg.se 🙂 / Anna

  3. Julia - Älska utmaningen! 10 november, 2009 den 00:45 #

    Härligt att du har de så bra! Skönt att få komma bort lite!!!! Kramar

  4. Millah 10 november, 2009 den 00:58 #

    Din blogg är härlig dumma blondin 🙂
    Sov gott kramar

  5. Millah 10 november, 2009 den 01:02 #

    Haha du är så söt du 🙂
    Sov gott och dröm söta drömmar
    Kram

  6. Sara 10 november, 2009 den 08:01 #

    Man faller fort för coco, hennes ögon kan verkligen få en att göra vad som helst som gynnar henne :p

    Man blir lite avis på ditt liv med alla vänner och bekanta! Det märks när man läser att du har det underbart i Stockholm! Kram

  7. huskatten 10 november, 2009 den 10:18 #

    Hata Stockholm!! 🙂 Avskyr den stan, alldeles för mkt buller och saker huller om buller ..tur att man bor HÄR!! :S

  8. Kan Dee Drawings 10 november, 2009 den 13:29 #

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH hade skrivit en lång kommentar och så kom den inte fram bara för att jag glömde skriva i e post adressen! GrRRRrRRR du får skaffa blogg.se istället höhö 😉

    Hur som haver, tack snälla för kommentaren! 🙂 Shakira är så grym och så söt 😉

  9. Johanna 11 november, 2009 den 20:35 #

    Vilken härlig dag ni haft då!=) Åh en träff med Helenah med..buhu..jag vill oxå vara med !!! Fasen va det är tråkigt ibland att ha vänner på så långt avstånd,vill ju så gärna träffa Helenah ju ! Ja,dig med älsklingen såklart,du fattas mig ! POuss

Kommentera

