Nya äventyr i El Stockholmo.

9 Nov

Jag är hemma. Hjärtat myser och jag känner mig hel i kroppen samtidigt som jag saknar mitt andra hem.

Konstigt det där hur man kan känna sig hemma på flera olika ställen, att man känner sig kluven när man inte kan vara på alla ställen samtidigt.

Idag ska jag få mysa lite mer fler underbara vänner! Om ett par timmar ska jag möta upp Helenah på Söder och senare i eftermiddag ska jag träffa Petra på väg hem från jobbet. Det blir en fika på ett av mina favvisställen på Söder – ”Muggen”.

Där emellan ska jag inte göra så mycket, jag har planer på en lång strosarpromenad med kameran genom stan, kika i skyltfönster, kolla på folk, kanske shoppa något. Eventuellt tänkte jag ta bussen ut till Karolinska i Solna och hälsa på mina jobbarkompisar på NIVA. Vi får se vad som hamnar på schemat!

Vad ska NI hitta på idag?

Nu ska jag kleta på lite makeup i fejjan och sätta på mig lite kläder. Tror det blir leggings och stövlar idag. Om jag inte fryser häcken av mig vill säga. Kanske blir jeans ändå. Jag får se. Vem bryr sig 😉

12 svar to “Nya äventyr i El Stockholmo.”

  1. theresan 9 november, 2009 den 14:32 #

    Ingenting. Se på film och få tiden att gå tror jag…

  2. JENNY VENNBERG 9 november, 2009 den 15:36 #

    Borta bra men hemma bäst 🙂
    Härliga bilder från Stockholm föressten !

  3. Anna 9 november, 2009 den 16:58 #

    Jag hade stora planer inför dagen men när jag pratat med sjukhuset och fått veta när jag kan gå dit för provtagning så skulle jag läsa men däckade i sängen och sov gott i nästan 3 timmar.

  4. Linda 9 november, 2009 den 19:34 #

    Jäklar vilken skärpa du hade på bilden på plattan i inlägget nedan, några tips, riktigt grym bild!!!
    hihi jaaa, jag gillar min page o blev nöjd när jag färgade håret själv med, brukar alltid gå till frissan men det är ändå dags för det o klippa sig lite;)
    Ah har du bott i Sthlm??
    Varför flyttade du t skövde?

  5. Anna-Karin 9 november, 2009 den 19:59 #

    låter som en skön dag! Själv sitter jag och känner mig stressad över en föreläsning jag ska hålla. Kanske lite fånigt men jag är inte så van att stå och föreläsa inför flera klasser..
    Kram

  6. Tobias 9 november, 2009 den 21:33 #

    tackar vi för =) hehe

  7. marica 9 november, 2009 den 21:41 #

    Låter great med en bra dag i Sthlm! vad hitta du på för kul då? kram

  8. Millah 9 november, 2009 den 22:30 #

    Tack så himla mycket tjejen.
    Det behövs ❤
    Kram

  9. Art By Tina 9 november, 2009 den 22:38 #

    Hihi. Klart vi hade skoj. Vi har alltid skoj, vi är ett gäng som vet hur man dricker tequila=)

  10. Tobias 9 november, 2009 den 22:49 #

    haha jag vet, blev så glad så när jag drack den 😀

  11. Petra 9 november, 2009 den 23:27 #

    Tack för en mysig fika med dig och Annisen! Hoppas att huvudvärken gav med sig.

    massa kramar
    P

  12. Leonida 10 november, 2009 den 17:27 #

    Vad fina foton du har tagit! Har du någonsin gjort någon ”fotoshoot” på någon? För det hade ju varit roligt även för andra som blir fotade 🙂

Kommentera

