Sabai Sabai Spa (Linnégatan 50 STOCKHOLM)

8 Nov

091108 Sabai Sabai Spa

http://www.sabai.se/spa

 

5 svar to “Sabai Sabai Spa (Linnégatan 50 STOCKHOLM)”

  1. Sara 8 november, 2009 den 22:46 #

    Vilken fantastisk vän du har!
    Du är bara värd det allra, allra bästa!
    Massa Kram!

  2. Bella 9 november, 2009 den 00:25 #

    massage ger ett lugn i kroppen och man känner sej som en ny människa efter=) När jag e färdig med min taktil massage så ska ja allt knåda på dej;) pusss

  3. Art By Tina 9 november, 2009 den 13:20 #

    Ser verkligen helt underbart ut. Det ska jag komma ihåg nästa gång jag är på storstadsbesök.

  4. marica 9 november, 2009 den 21:50 #

    Å va underbart!
    Snacka om underbar vän du har som ordnat detta för dig! Kram

  5. Johanna 11 november, 2009 den 20:36 #

    Åh en massage skulle min rygg behöva,jag har så ont i den efter alla lyft på jbb,konstiga känningar i svanken och en kass bäddmadrass som behöver bytas ut! Haha! Ser niiice ut ! =) Puss

Kommentera

