Det har varit en fine day här i Stockholm!

8 Nov

091108 One Day in Stockholm with Spidergirl

19 svar to “Det har varit en fine day här i Stockholm!”

  1. Alexandraida 8 november, 2009 den 22:33 #

    Va härligt.
    Ta vara på din tid med din bästa vän..
    Härligt att känna ens väns värme och kärlek..
    Kram

  2. Petra 8 november, 2009 den 22:45 #

    Hej gumman

    Jag ses gärna en liten sväng imorgon. Måste dock hem till N inte alltför sent Har knappt sett honom sen i torsdags.VIlken helg! puh!Jobbar till 17. Hinner du ses då och ta en fika? Vi hörs imorgon.

    Puss

  3. Sara 8 november, 2009 den 22:47 #

    Japp, jag har ju en hel del koppel här hemma, bara att komma och prova vilket du vill ha på dej bland folk. :p
    Nej men allvarligt, vi kanske kunde ta en promenad på berget en kväll? KRAM!

  4. Terése 8 november, 2009 den 23:10 #

    Åh, vad mysigt m sthlm!! Härliga bilder 🙂 Vi har oxå en sthlms-helg inbokad snart – härligt!
    Tack för dina tankar kring köket! Tror att det lutar åt att ha den hängande fritt.

    Ha det så mysigt!
    Kramar

  5. sissiliten 8 november, 2009 den 23:26 #

    Trevliga bilder:-) Ska oxå rasta min kamera ordentligt när jag åker upp till stockholmo!!!

  6. michaela 8 november, 2009 den 23:41 #

    Klockren blogg du har asso, jag gillar den ska du veta 🙂
    Fina bilder tar du ju också, vad har du för camera?

  7. Anna 9 november, 2009 den 00:33 #

    Tror jag har någon gammal bild på mig och pojkvännen, vet inte om jag har någon nyare direkt 🙂 Mest för att min blogg kan vara så pass personlig ibland och jag inte har lösenord så har jag undvikit att lägga upp.. 🙂 Kanske att jag får byta till ett annat ställe så man kan sätta lösenord ibland 🙂

  8. Tobias 9 november, 2009 den 00:34 #

    Gud vad härligt med massage 😀 tog det i Turkiet och det är bara så skönt!

  9. Elin [ n e v n a r i e n ] 9 november, 2009 den 00:50 #

    sv: jag känner samam sak – det är skönt att det är förbi. Folk var inte snälla mot mig i högstadiet, men av någon anledning så brydde jag mig inte, för jag hade mina pennor och mitt papper och ville stänga in mig och vara själv och måla….

    🙂

  10. Tobias 9 november, 2009 den 00:57 #

    Haha du ska inte berätta någonting 😉

  11. Elin [ n e v n a r i e n ] 9 november, 2009 den 01:01 #

    nej usch det kan jag tänka mig :/

  12. Wysteriia 9 november, 2009 den 01:12 #

    Ska ni gå på stan imorgon med? 🙂

  13. Alexandraida 9 november, 2009 den 01:17 #

    Tack för dina goa ord de värmer.
    Ja livet har ju knappt börjat =)
    Kram

  14. Millah 9 november, 2009 den 01:18 #

    Överraskning på min blogg 🙂
    Grattis :):):)
    Kram//Millah

  15. Julia - Älska utmaningen! 9 november, 2009 den 01:43 #

    Vilka härliga bilder! Hoppas du har de kanoners i stockholmo! Imon ska ja dra till ullared, yeh!
    Kramar

  16. Fanny 9 november, 2009 den 10:50 #

    Vad mysigt de ser ut! =)

  17. Anna 9 november, 2009 den 11:37 #

    Som vanligt superfina kort, såg trevligt ut 🙂 Själv får jag äntligen lite tid för mig själv i några timmar iaf. Ska ta vara på dem genom att slappna av med en bok. Tittade på wordpress igår men har sådana problem att få en header som jag gillar och jag är så dålig på att göra sånt 🙂

    Ha en trevlig dag. *Kram*

  18. Emma 9 november, 2009 den 14:23 #

    Härligt för dig att vara i sthlm några dagar och träffa alla 🙂 Såg jättemysigt ut i mörkret.. Kraam

  19. Malin 9 november, 2009 den 20:39 #

    Vilket fint kollage! Hoppas du haft en bra dag och att koncerten imorgon är toppen!
    KRam

Kommentera

