Annis överraskning till mig!

8 Nov

Åh vad härligt, vad underbart!

Nu ska vi snart sticka iväg på Annis överraskning till mig och jag har fått veta nu innan för att förbereda mig.
Vilken alldeles underbar överraskning! TACK GUMMAN!

Vi ska åka med T-banan till Östermalms Torg och där hoppa in på ett ställe som heter ”Sabai” – och gå på Thailändsk massage/oljemassage!

Sabai Sabai

Åh – jag kommer att vara mig själv igen sen!
Jag har gått och klagat på min rygg nu i flera månader och längtat tillbaka till massagen i Thailand (och vi gick ju så gott som varje dag i vintras tillsammans på olika behandlingar).

Jag återkommer sen om hur härligt vi har haft det! 😉

Efteråt tar vi svängen på stan, kikar lite, fikar och kollar på folk.

Ses sen underbaringar!

Stor kram Carro

8 svar to “Annis överraskning till mig!”

  1. Agneta 8 november, 2009 den 14:51 #

    Åh vilken fin överraskning, jag ser fram emot detta varje dag när vi kommer till Thailand, bara du och jag,eftersom paps inte gillar detta,han får ta hand om fötterna.

  2. marica 8 november, 2009 den 15:15 #

    Å låter underbart!!! Han en skön stund nu! NJUT!!! Kram

  3. Bella 8 november, 2009 den 15:46 #

    åhh vad mysigt gumman=) ha en toppen dag puss

  4. Art By Tina 8 november, 2009 den 15:51 #

    Åh så härligt!

    …som lovat – nu finns bilder på min förvandling till Marie Antoinette.

  5. Linda 8 november, 2009 den 18:33 #

    Åh massage!Kom just på att jag har ett presentkort liggandes på helkroppsmassage skall nog utnyttja det snart=)
    Jaa hihi mina ögon japp, dom är gröööna medlite gult i=)

  6. Anna 8 november, 2009 den 20:16 #

    Hoppas att det var en underbar massage 🙂 Själv har vi fortfarande tjejen som ska bo hos oss under helger till imorgon så här är det full rulle 🙂

  7. Milla 8 november, 2009 den 20:26 #

    ååååå vad fubbigt!!!! själv var jag i ett grått o trist skultorp…

  8. monica 9 november, 2009 den 11:28 #

    åh, vad skönt för dig! NJUUUUT!!

Kommentera

