Vilken PANGbrutta va?! ;)

7 Nov

Spidergirl och Brorsans Soft Airgun 2005

Ha ha ha. Seriös bild… Jag retar brorsan lite för hans hobby. Det är han som har tagit fotot.

Lillebror – min älskade lillebror. Jag saknar dig! 🙂

 

12 svar to “Vilken PANGbrutta va?! ;)”

  1. Tobias 7 november, 2009 den 01:45 #

    Du får sova så gott 😀

  2. Wysteriia 7 november, 2009 den 02:04 #

    Svar: Vart ska du då?! 😛

    Jag har typ C/D kupa o jag kör alltid på trekantsbikini..finns sällan strl annars. Det funkar än så länge för mig iaf..än hänger dom inte vid knäna ;D

  3. Wysteriia 7 november, 2009 den 09:38 #

    Vad ska du göra i Sthlm? 🙂

  4. Wysteriia 7 november, 2009 den 10:01 #

    Ah men Pink kommer jag ju ihåg att du nämnt tidigare nu ja! 😛 Vad roligt 😀

  5. Alexandraida 7 november, 2009 den 10:33 #

    Ååå Hottie. Det fungerar bra lite litet tycker vi ju men det
    är en sån mysig känsla här och området är så vackert 3km från centrum.. Landet men ändå stan =)
    Heheh sen en 120 säng det är inte illa du hehe =D
    Helgen kommer bli lugn här, skall på lite kalas ikväll om min kropp orkar med.
    Hoppas du får underbara dagar i Stockholm.
    Kram vännen

  6. Art By Tina 7 november, 2009 den 11:17 #

    Du ser ju livsfarlig ut!

    Carro – släpp geväret!

  7. Bella 7 november, 2009 den 11:55 #

    hjälp, ja får nog passa mej *fniss* pöss

  8. marica 7 november, 2009 den 13:06 #

    Lillebröder är himla bra 🙂
    Kram!

  9. Emma 7 november, 2009 den 13:31 #

    Ascool ser du ut! Platsar lätt inom det militära om du tröttnar på sjuksköterskeriet.. Hihi.. Kram

  10. Peter Landin 7 november, 2009 den 15:25 #

    Jag saknar dig me gumman =)

  11. Suss 7 november, 2009 den 17:47 #

    Bäst å passa sig =) Ha en toppen resa till stockholm kram kram

  12. mukta 7 november, 2009 den 21:29 #

    verkligen fin blogg du har! 🙂

Kommentera

