Kom och ta mig långt härifrån…

7 Nov

…. ja i alla fall en sisådär 33 mil och Stockholm.

Om lite mer än en timme går tåget, jag har flexat ut från jobbet lite tidigare för att jag har plus på flexklockan och gjort allting klart för att åka.

Snart är jag uppe hos mina hjärtan igen. Det ska bli helt UNDERBART mysigt att få sitta hemma i Annis soffa senare ikväll och bara lördagsmysa med babbel, Heroes och kanske lite lördagsgodis! =)

Nås på mobilen, ni har väl numret? 🙂

KRAM!

Spidergirl on Sergels Torg

 

8 svar to “Kom och ta mig långt härifrån…”

  1. Linda 7 november, 2009 den 15:56 #

    Hoppas du får en rolig helg nu då=)Här ikväll blir det mys rött vin med fläskfilé & potatisgratäng o massa gott=)bara njuta,lite glögg på det=)
    Yes har inte riktigt känt mig så kry i veckan som gått faktiskt,får vila upp mig i helgen=)

  2. Bunny 7 november, 2009 den 16:19 #

    Älskar Er!!

    Förlåt… 😥

    Puss ♥ ♥ ♥

  3. Malin 7 november, 2009 den 16:47 #

    Åh vad mysigt att hälsa på vänner! 🙂 Skulle inte du på koncert snart också? Du måste berätta efter koncerten hur det var. Hon har ju gjort en hel del bra sånger!
    KRam

  4. marica 7 november, 2009 den 17:22 #

    O en sån väst som du har, har jag oxå 🙂
    Låter som en toppenkväll du har framför dej!
    Lördagsgodis är väl ett måste? Jag och barnen köpte ca 2 kilo.. ojjjj då!
    Kram

  5. theresan 7 november, 2009 den 20:01 #

    Fy bubblan vad mysigt du kommer få det. Hälsa Annissen så mycket! kram

  6. Anna-Karin 7 november, 2009 den 20:57 #

    Åh vilken mysig och go helg du kommer ha!¨
    Förstår att du saknar stockholm men vi är sååå glada över att ha dig hemme i Skövde igen!
    kram

  7. Millah 7 november, 2009 den 22:22 #

    Haha jo du det kommer upp tävlingar ganska ofta 🙂
    Det är företag som sponsrar 🙂
    Oftast hör dom av sig och ibland hör man av sig själv 🙂

    Kraaaaaaaaaaaaam!

  8. Wysteriia 7 november, 2009 den 22:28 #

    Var precis så jag tänkte 🙂 Blev jätteglad när jag fick veta att modellen hade rött hår 😉 haha

Kommentera

