Hejdå Skövde. Hejsan Stockholm!

7 Nov

Hej alla goingar som läser!
(och ni som är mindre goa som jag vet också är inne och läser. Haha.)

Nu är det dags för mig att krypa ner och dra täcket över huvudet i några timmar innan jag ska upp och jobba igen.

Det kommer så klart lite foton också, om än inte så roliga att titta på kanske. Det kommer att bli mer i helgen och efter helgen – jag har en massa roliga upplevelser att se fram emot (kika på ”Caroline’s Kalender” uppe i menyn om ni vill kika vad jag ska hitta på för något).

Har ni några önskemål på foton under helgen? Paprazzi? Rump-foton? (haha Sissi), smygfoton på något speciellt? 🙂

KRAM på er!!

091106 Spidergirl's Man

091105 Scrapping by Spidergirl

 

8 svar to “Hejdå Skövde. Hejsan Stockholm!”

  1. Terése 7 november, 2009 den 05:24 #

    När jag lämnat över till dig imorgonbitti ska jag hem o sova. Sen blir det stan för att köpa farsdag-presenter.
    Ha det så bra i Sthlm!
    Kram

  2. monica 7 november, 2009 den 10:16 #

    Kanske dej jag anlita för att göra inbjudningskort till alicias födelsedags fest!! Hinner ju aldrig själv!

  3. theresan 7 november, 2009 den 11:22 #

    Hej du.. jag har nog inget roligt att rapportera om helgen. Städa… få tiden att gå. Din helg blir nog mycket mer intressant:) kram

  4. marica 7 november, 2009 den 13:05 #

    Ha en toppenkul helg!!!
    MIn sambo har åkt till Cypern idag för att jobba så jag och barnen lir själva hemma i veckan!
    KRAM

  5. Gurkiss Scrappande 7 november, 2009 den 15:52 #

    Håller du på med scrapbooking ?!
    Har du några alster man kan kika på?

    Ha de gott
    // Gurkiss

  6. johanna 7 november, 2009 den 16:55 #

    heej!

    hoppas du får det härligt i stockholm! själva har vi precsi kommit hem efter en vistelse på junibacken med lillen =) kramkram

  7. Julia - Älska utmaningen! 7 november, 2009 den 23:53 #

    Hoppas du får de kanon i sthlm, de är du verkligen värd!!!!! Nu ska ja gå en runda innan sängen kallar!!!
    Kramar i massor

  8. Evelina 8 november, 2009 den 15:00 #

    Fira lite farsdag, tjejkompis som fyllt år och utgång sen jobb på det också 🙂

    Hoppas helgen i stockholm blev underbar 😀 😀
    Kramkram

Kommentera

