Annisen vill ligga.

7 Nov

Vi har på körslaget här i Bredäng.

Team Ola har gått till final i Körslaget.

Annisen säger att hon vill ligga med Ola. Jag säger att hon är ute efter lammkött.

Vad är det för fel på älgkött?

(Kanske ska tillägga att Annisen precis säger att det inte är något fel på älgkött heller. Hon kan ta vad som helst. Någon som har något kött över?)

8 svar to “Annisen vill ligga.”

  1. huskatten 7 november, 2009 den 22:53 #

    Jag har massor med kött i min röv!! som hon kan få smaka på

  2. Agneta 7 november, 2009 den 23:07 #

    Ja men ska hon välja någon så ska hon väl inte välja någon skåning eller ta någon som Annisen kan kommunicera med.

  3. marica 7 november, 2009 den 23:08 #

    Hmm måste ju finnas ett rejält utbud i huvudstaden! Ni får ge er ut på jakt 😉
    Sov gott, kramen

  4. theresan 7 november, 2009 den 23:13 #

    Haha…bara han skippar Ramus-på-luffen-frillan han hade i somras så hade jag också varit öppen för lammköttet (om jag varit singel dvs:)

  5. Julia - Älska utmaningen! 8 november, 2009 den 01:11 #

    Haha underbar dialog!

  6. Viola Stark 8 november, 2009 den 13:16 #

    Vinnaren i veckans blogg-tävlingen är utsedd. Kika i min blogg och se vem som är den lyckliga vinnaren! 🙂

  7. Milla 8 november, 2009 den 20:28 #

    camla vill oxå ligga med ola….

  8. Becca 8 november, 2009 den 20:45 #

    Tackar 🙂

Kommentera

