Finalist i ”Veckans Blogg”

5 Nov

Hejsan alla fina läsare!

Jag har blivit nominerad till ”Veckans Blogg” inne hos Viola Stark!

Bloggtävling

Gå gärna in och rösta – jag är nummer 5. Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg.

Kramis Carro

29 svar to “Finalist i ”Veckans Blogg””

  1. Linda 2 november, 2009 den 19:28 #

    Ja helt underbara är dom där hjärtanen på pinne;) Skall nog få en plats i vårt nya kök;)
    Helgen har varit sååå härlig o underbar, o din?

  2. Bella 2 november, 2009 den 19:45 #

    klart ja ska g¨å in o rösta =) puss

  3. Tobias 2 november, 2009 den 21:34 #

    tack så mycket 🙂 det ska jag tänka på!

  4. Alexandraida 2 november, 2009 den 21:38 #

    Nu har jag röstat på dig =D

  5. marica 2 november, 2009 den 21:56 #

    Klart jag ska rösta på dejje!!!!!!!!!!

  6. theresan 2 november, 2009 den 22:14 #

    Åh, hälsa så mycket tillbaks! Jag såg att hon kommenterat i ett gammalt inlägg jag gjort idag:)

    vad roligt att du blivit nominerad. Hoppas du har det bra vännen. kram

  7. Tobias 5 november, 2009 den 01:48 #

    Sov så gott 😀

  8. Sara 5 november, 2009 den 08:14 #

    Röstat och klart, ingen tvekan! =D

  9. Sara 5 november, 2009 den 08:15 #

    Det går inte super med Domina, hon är väldigt stissig… Men annars går det mesta fint, tror jag!

  10. Art By Tina 5 november, 2009 den 09:20 #

    Så trevligt, då måste jag ju gå in och rösta!

    O ja, haft tre supertrevliga dagar på båten och i Tyskland. Nu sitter jag i ett svinkallt göteborg och försöker värma mig med en chailatte.

    Ha en bra dag!

  11. nathalie 5 november, 2009 den 10:59 #

    okej, jag är ju inte så jätte duktig på manuelle kör helst auto. Men jag har kontaktat dem och de säger att jag ska backa men då måste ja stå minst flera meter ifrån. Endel säger att jag ska gå nära då blir de bara värre.

    Jag har provat alla punkter när de gäller fokuseringen :S

    http://www.starcevic.blogg.se

  12. Daniel 5 november, 2009 den 14:54 #

    Skaaaaaaaaaaa rösta!!!!!

  13. Marie. 5 november, 2009 den 15:31 #

    Va kul Carro! En välförtjänt nominering! Nu håller vi tummar och tår! =)
    Svar från ditt inlägg i min blogg:
    Visst är han söt, Isaak, så skönt att dom är hemma =)
    Har insett att Soffaslappning är grymt bra och underskattat! =)
    Kram på dig och LYcka till!

  14. Marie. 5 november, 2009 den 15:46 #

    Röstat och klart på den bästa =)

  15. Millah 5 november, 2009 den 18:02 #

    hahaha du är som kul 🙂
    Kram

  16. Millah 5 november, 2009 den 18:07 #

    Ja precis, varje gång det har snöat så har det ju försvunnit hoppas de stannar och kommer mera 🙂

  17. Tobias 5 november, 2009 den 18:15 #

    Just nu har vi en plusgrad och slask och blåst 😉 haha

  18. Alexandraida 5 november, 2009 den 18:54 #

    Ja nu blir det till att vila vila vila,
    Självklart massa mys med Revo =)

  19. Millah 5 november, 2009 den 18:57 #

    Jag har själv aldrig testat färgade linser.
    Men ska snart göra det 🙂 Ska bli intressant.

    Jag har också glasögon men det är inte ofta jag använder dom – tyvärr… Borde använda dom ofta men man är som dålig på det haha..

  20. Wysteriia 5 november, 2009 den 18:58 #

    Svar: Hm…tror inte jag har något favoritmärke inom smycken faktiskt 🙂 Brukar oftast handla väldigt billigt iaf..haha 😉

  21. Art By Tina 5 november, 2009 den 19:01 #

    Har faktiskt ingen aning om böckerna är bra, köpte dom på bokrean men har inte hunnit börja läsa dom, följde serien i början – men det har blivit lite dåligt, ser då och då.

  22. Linda-det handlar om helheten 5 november, 2009 den 19:56 #

    Hejsan jag heter Linda. Jag skriver inte bara för att jag vill ge dig en möjlighet till att Vara med
    o tävla om ett fantastiskt läppcerat, som jag nu lottar ut i min blogg!

    (För mer info, klicka på denna länken: http://lindapyykkonen.blogg.se/2009/october/vinn-ett-lappcerat.html
    och var med i tävlingen!)

    Nej, jag skriver också för att säga att jag tycker din blogg är mysig och unik, som borde synas mer. vad säger du förresten om att vi följs åt via bloglovin? =) Ser framemot att höra ifrån dig!

  23. Valentina 5 november, 2009 den 20:06 #

    The title of this blog is FANTASTIC!!!!!

    Hugs!!!

    Valentina

  24. evamar 5 november, 2009 den 20:47 #

    Tack för att du röstade på mig inne hos Millah. Jag lottar ut en trisslott bland de som röstar på mig så om du vill ha en chans att vinna en lott och kanske vinna mer än så kan du skriva in dig hos mig i detta inlägg:

    http://evamar.blogg.se/2009/november/trisslott-10-november.html

    PS. Jag röstar på dig också såklart!

  25. evamar 5 november, 2009 den 21:07 #

    Sv: Ja, du hann ju till och med in och rösta innan jag såg att jag var i final. Extra roligt och klart att du också ska ha en chans på lotten!

  26. Tobias 5 november, 2009 den 21:43 #

    Eftersom jag har shoppingförbud kan jag inte köpa något i klädväg 😉

  27. FLOOSAN- LIVET SOM MAMMA 5 november, 2009 den 23:11 #

    lycka till!

  28. Petra 5 november, 2009 den 23:42 #

    Hej gumman

    Grattis till nomineringen.

    Hmm…tycker det är så knepigt att vara på alla möjliga ställen. VIll ju svara i bloggen också så det inte verkar som om jag dissar alla inlägg.
    Huvudet är mkt bättre tack. Hoppas inte att det kommer tillbaka men risken är väl stor när man står på mässa med massa sorl, dåligt med vatten och en massa prat.

    Vad händer i helgen?

    kram

  29. JOSEFINÖSTEVIK - bloggen om everything:) 5 november, 2009 den 23:56 #

    lycka till!

    jag har startat en tävling på min blogg där du kan vinna en header. checka in!
    KRAM
    http://josefinostevik.blogg.se
    http://josefinostevik.blogg.se

Kommentera

