Veckans planer :)

2 Nov

Kalender-vecka-45

6 svar to “Veckans planer :)”

  1. Anna 2 november, 2009 den 22:27 #

    Jodå, jag mår fint.. lite trött bara.. känns som att jag har en John Blund som springer och kastar ”sand” på mig hela tiden, hoppas det går över innan torsdag då släkten kommer 🙂

  2. Tobias 2 november, 2009 den 23:05 #

    haha hur lyckas man? Gotland är ett måste!

  3. theresan 2 november, 2009 den 23:13 #

    Vad mysigt med massa fika och Stockholm.

  4. misstigerchic 2 november, 2009 den 23:15 #

    Men igen? Nytt VISA alltså…fick du inget nytt efter att du varit här?=(

    Full rulle hela veckan gumman,du har inte tänkt på att du fyller dina dagar till bredden ? Säg aldrig att du aldrig är ledig för jisses kvinna,du är värre än mig ju,haha!

    Puss

  5. Sara 2 november, 2009 den 23:26 #

    Låter som en toppen vecka! Bra med planering. Skulle jag behöva… hehe :p
    Onsdag blir kanon. Tid och plats?
    Hinner inte mega länge, måste skriva en träningsplan och en kursplan denna veckan. 🙂
    Kram

  6. sissiliten 4 november, 2009 den 09:01 #

    Ha ha jag antar att du menade på att jag inte kommenterat på länge 😉
    Har tapat mycke ork vännen….det är bara det!!
    Hoppas allt är bra med dej. Vi måste ta en fika snart när du har tid.

    Pöss

Kommentera

