Dagens Planer

2 Nov

Jag är trött.
Slocknade på soffan igår och Peter fick släpa upp mig och in till sängen.
Där slocknade jag på två röda. Snark!

Jag har sovit i runt 10 timmar inatt men jag har drömt en massa konstigt inatt som vanligt.

Nu somnade jag på soffan igen efter frukost. Typiskt mig. Jag frös och gnuggade fossingar, med Peters armar runt mig och slocknade… Men nu är jag uppe, ska sätta på mig kläder och knata bort till Caroline som bor några gator bort bara. Skojsigt!

Jag är ledig idag men ska in till jobbet strax innan 15 för möte. Sen är jag ledig och på schemat står scrapping, softing, städa m.m.

Vad ska NI hitta på?

Sorry för trist inlägg, har bara inget att skriva just nu – men det kanske kommer något smaskigt sen! 😉

Autumn by Spindeltjejen

 

10 svar to “Dagens Planer”

  1. Alexandraida 2 november, 2009 den 13:18 #

    Ja det va jätte synd att jag missade dig igår..
    Vi ses ju snart igen kommer snart till Skövde igen..
    Jag är oxå ledig idag, Danne hade städat och diskat så jag kan bara softa och mysa HELA dagen =)
    Kram Kram

  2. Wysteriia 2 november, 2009 den 13:41 #

    Tja idag ska jag fixa lite saker inför en plåtning jag har imorgon…annars vet jag inte. Försöka städa lite är nog ett måste 😉 HAHA

  3. Viola Stark 2 november, 2009 den 14:58 #

    Finalisterna i veckans blogg-tävlingen är utsedda. Är du en av de fem?
    Kolla här:
    http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12818459

  4. Sara 2 november, 2009 den 15:54 #

    Idag ska jag städa och skriva en kursplan. Skojigt serru!
    Ses vi på onsdag? Kram

  5. Suss 2 november, 2009 den 16:46 #

    Jag jobbar i vanlig ordning och har vaccinerat heeeela dagen…sisådär roligt =) Nu skall jag hem och ta hand min lilla kita pita =) Sen träna…Känner mig lagom upplagd för detta här =) Kram kram

  6. kari 2 november, 2009 den 16:55 #

    Så fin blogg du hadde 🙂 Håper du har hatt en fin mandag 🙂

  7. Terése 2 november, 2009 den 17:29 #

    Idag blir det lugnt. Ska jobba inatt, så det blir inte mycket till aktiviteter. Barnen ska på dans o innebandy. Ha det bra!
    Kram

  8. Malin 2 november, 2009 den 18:17 #

    Sv: Tack för stöd! 🙂 Och du, jag tycker det är jättekul att kolla in din blogg med alla inlägg! Det är alltid något nytt! Idag har jag jobbat och nu blir det slappe med tändaljusmys! Hoppas du haft en bra dag!
    Kram

  9. Johanna 2 november, 2009 den 19:14 #

    Sömntuta=) Men mår man inget vidare så ska man sova sova…sova bort skitet!=)

    Jadu,idag har jag äntligen fått umgås med min Pontus,underbart! SKickade sms till dig igår,fick du det ? Nu ska jag vila på soffan=)PUss

  10. marica 2 november, 2009 den 21:57 #

    man måste få ha vanliga o ”tråkiga” inlägg 🙂 men jag gillar alla dina inlägg du gör, älskar din blogg!! kramkram

Kommentera

