SPIKAT!

30 Okt

Jippie! Nu är det spikat.

24 februari – 20 mars är jag på semester.

Spidergirl in Thailand at Swensen's

Nu ska jag fixa det sista och vid 18 ska vi (Peter och jag) möta upp Sara & Co vid Cementa för lite ”mingel” i samband med utställningen i helgen. Satisfaction.

SATISFACTION Skövde

Kram!

7 svar to “SPIKAT!”

  1. Johanna 30 oktober, 2009 den 18:40 #

    Önskar att jag hade en semester att se fram emot=(

    Härligt gumman! ❤

  2. marica 30 oktober, 2009 den 19:34 #

    Trevligt Trevligt både semester och utställning!
    KRAM

  3. Linda 30 oktober, 2009 den 20:02 #

    Ah men duuu skall du säga haha..Thailand är inte fy skam det heller. Blir nog vårt nästa resmål=)
    Jovars på måndag får vi veta status på hur man ligger till i tävlingen, jag ligger bra till har jag hört=)
    Jag arbetar på ett grossistföretag som tillhandahåller verktyg av alla slag.Allt från en tång till en avancerad momentnyckel som saab/volvo använder;)
    Vi finns i hela norden och lagret för hela norden är i uddevalla där jag jobbar.
    Är innesäljare.tar emot orders,reklamationer,krediterar, säljer,jag är ansvarig för finland o hjälpa dem med att lägga deras orders i systemet osv,jag är även företagets översättare. vårt bolag är danskägt så jag översätter alla våra kampanjer till svenska.hehe det är med all rätt då jag kan spanska,franska,italienska,grekiska,tyska,engelska,norska,danska;=)
    Japp nu har vi ju en tävling då..=)
    2:a pris är en canon kamera värd 4500:-
    3:e pris är Ipod o första är en weekend till lonodon med allt betaaaaalt!!!
    Måste bara vinna!

  4. Tobias 30 oktober, 2009 den 21:12 #

    Tro mig, hur gott som helst 😉 åt för dig med!

    Ha en fin kväll

  5. line 30 oktober, 2009 den 23:12 #

    Carro du e helt otrolig!

    BYT jobb och bli proffsfotograf!!!!
    Grymt fina bilder. När kommer du och hälsar på,funderar på hur ofta jag går förbi ditt hem…vet ju inte vilket hus d e..

    RING när du har tid : )
    PÖSS

    • CarroBarro 13 november, 2009 den 17:14 #

      Tack hjärtat! Men så bra är jag inte? 🙂 Puss och kram!! ❤

  6. Julia - Älska utmaningen! 31 oktober, 2009 den 17:32 #

    Guu vad gött för dig! Jag ska i vår åka utomlands på rehab, så de blir lite minisemester i en månad =)
    kramar

Kommentera

