Min Blogg är TRÅKIG!!!

28 Okt

Jag tycker att min blogg är tråkig.
Jag skulle vilja byta design. Men jag vill ha en bred och kunna göra lite som jag själv vill med den.
Det går inte här inne på wordpress.
Ska jag byta tillbaka till blogg.se eller ska jag fixa någon annan sida?
Byta färger, byta layout. Vilken sort tycker ni är bäst? Mest lättläst?
Vilka färger? 🙂

22 svar to “Min Blogg är TRÅKIG!!!”

  1. Suss 28 oktober, 2009 den 15:14 #

    Blogg.se jippi…Komsikomsi gumman =) Puss

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:39 #

      Jag vet inte – jag kan inte flytta över några inlägg härifrån, och det känns lite trist 😦 Puss

  2. Sara 28 oktober, 2009 den 15:47 #

    Jag tycker din blogg är kanon som den är, det är lätt att läsa och kommentera och bilderna syns perfekt! Japp jag komemr vara hemma från 17 ungefär, ska ut och träna med Coco efter jobbet en stund. Sen hem och sätta mej vid datorn. =)

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:40 #

      Tack gumman och tack för igår 🙂 Jag skulle vilja ha lite mer ”jag” på bloggen bara 🙂
      Kraaam

  3. Fru Inredning- Kristina 28 oktober, 2009 den 16:21 #

    Jag gillar din blogg ju:)Men ska du byta kan jag rek blogger/blogspot, enkelt att fixa det mesta själv.

    Ha en bra dag tjejen.
    Kram Kristina

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:42 #

      Ja, Blogspot kanske är bra, men det är krångligt att kommentera era bloggar, ofta måste jag försöka förhandsgranska eller klicka på skica och verifera ord flera gånger innan jag kan posta kommentaren och ibland fungerar det inte alls och då ger jag upp utan att kommentera 😦
      Kram Carro

  4. Huskatten 28 oktober, 2009 den 16:31 #

    Det vikitigaste är inte hur bloggen ser ut utan VAD du skriver… :S

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:43 #

      Ja, det är ju sant. Men jag vill att den ska vara ”nice” att besöka också jue 🙂

  5. Johanna 28 oktober, 2009 den 16:33 #

    Blogg.se är skit ! den sidan strular av o an hela tiden,det var där jag hade först o ja,den strular fortfarande men håller med Nadja! Puss

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:44 #

      Jag har också haft den…. men man kan göra hela designen efter eget smak och tycke… det saknar jag…. sin alldeles egna hemsida 🙂

  6. anna 28 oktober, 2009 den 16:53 #

    gillar din sida oxå som den är… e inte så hemma på hur denna blogg community funkar och om den premierar dig på ngt sätt… Sj så bloggar jag från metrobloggen och tycker att den fungerar bra, får dessutom betalt av dem… De e ju inte helt fel :O)… Enda nackdelen kan vara att alla html koder inte fungerar på MB… men man vänjer sig och kommer snabbt på vad som funkar och inte.. Kram anna

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 17:00 #

      Tack! 🙂 Jag har bloggat på blogg.se tidigare 🙂 Det fungerade bra, men det är jättebra med wordpress, förutom att det kostar pengar att ha egen header m.m. om man inte har en specifik design. Skulle jag välja skulle jag nog ha lite mer färg på bloggen, jag är rätt färgglad av mig annars 😉
      Blogspot strular jättemycket för mig när jag ska kommentera m.m. så det är utestlutet i alla fall 🙂 Min kompis bloggar på MB och hon gillar det också, och Metro-tidningen är ju toppen också! 🙂
      Kram Carro

  7. sissiliten 28 oktober, 2009 den 20:10 #

    Jag tycker du ska vara kvar här 🙂

    Har testat både blogg.se o blogspot men ingen av dom slår denna:-)

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 20:33 #

      Det verkar som att jag stannar här, eller öppnar ett eget domän 🙂 Puss

  8. monica 28 oktober, 2009 den 21:31 #

    tycker din blogg här är jättefin, byt inte! Hurmår du idag?

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 20:34 #

      Tack vännen!! Imorgon bitti ska jag jobba igen! Jag hoppas att jag inte dör av svallningar bara, jag blir svettig bara jag rör lite på mig efter att ha varit stilla så länge 🙂
      Kraaaaam

  9. marica 28 oktober, 2009 den 21:39 #

    Jag tycker att den här bloggen verkar bra även fast jag har blogg.se men den funkar för mej, är ju min lillebrors tjej som har fixat den 😉 Vill göra om den lite me hon har inte haft tid än!
    Jag tycker din blogg är bra som den är men förstår dej såklart om du vill ha mer färger och så… Hmm ja det var inga tips här inte! Ha Ha! Kram!!

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 20:35 #

      Ja, WordPress funkar jättebra… jag vill dock kunna styra lite mer själv över min design och då får man betala lite…. får se hur jag gör 🙂 Kramis

  10. Petra 28 oktober, 2009 den 21:48 #

    Jag gillar Blogspot. Lätt att fixa layout osv men jag såg att du redan dissat den 😉

    Har inga bättre förslag tyvärr. Gillar inte alls WordPress

  11. Evelina 29 oktober, 2009 den 12:36 #

    Svårt :/ Gör det som känns bäst för dig 🙂
    Kramar

    PS, vinterlandskap vore nice att lära sig fota! Ska vi boka en hel dag när solen lyser och det är fullt med snö då? 😉 DS

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:14 #

      Jag tycker att vi bokar det!! När snön ligger tät och knarrig och solen skiner lite lagom – då går vi ut och fotar!!! 🙂

  12. Papsen 31 oktober, 2009 den 16:00 #

    Din blogg är superfin, låt den vara som den är.
    Och ett problem, att byta design på en blogg får samma effekt som ett företag som byter utseende på sin hemsida etc. Kunder (läs besökare) har svårt att hitta mm.
    Det är innehållet som betyder något och din blogg är hur bra som helst.

Kommentera

