Vill du ha mer besökare till din blogg?

27 Okt

Tycker ni att det går lite trögt med bloggandet ibland?

Önskar ni att ni hade fler läsare eller besökare ibland?

Jag har ett jättebra tips!
Bloggtrafik.nu
Klicka på bilden här under och registrera dig.
Det är så klart gratis! 🙂

Bloggtrafik.nu

 

7 svar to “Vill du ha mer besökare till din blogg?”

  1. Helen 27 oktober, 2009 den 00:13 #

    Nja, nöjd med att mina vän ner läser min 🙂

    Jag mår bara bra. Full rulle JÄMT. Men du stumpan, säg en dag som du kan. Jag kan ju ”typ JÄMT”. Hihi. Puss

  2. aalexandra 27 oktober, 2009 den 01:11 #

    sv, tack 😀

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:23 #

      Varsegod 🙂

  3. Therese 27 oktober, 2009 den 07:10 #

    hej! Jag tror att jag kommer vaccinera mig om jag får möjlighet. Har aldrig reagerat på vaccin tidigare- blir knappt svullen… Vi träffar ju alla möjliga via jobbet så jag tror det blir bäst så.

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:25 #

      Jag reagerade på vaccinet för tre år sen också, blev helt utslagen med 40 graders feber i 3 dygn…. roligt. Jag hoppas att det inte blir lika kul den här gången 😉 Kram!!

  4. marica 27 oktober, 2009 den 19:53 #

    Hm kanske man skulle testa då.. 🙂

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:55 #

      Prova får du se, om du vill ha fler besökare, det finns många som inte vill det 🙂

Kommentera

