Autumn Spider

27 Okt

Jag har varit ute en liten vända idag också, men jag gav upp efter typ 2 timmar och åkte hem och la mig på soffan.

Det är härligt höstigt väder ute i alla fall.

Och det är en D R Ö M att fota när det är soligt och fint med alla färger.

Håll utkik så kommer lite nya höstkort senare!

Autumn Spider

11 svar to “Autumn Spider”

  1. Tobias 27 oktober, 2009 den 23:08 #

    Haha kan nog vara därför 😉

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 00:00 #

      Kanske 😉 *haha*

  2. Helenah 27 oktober, 2009 den 23:24 #

    Ja visst är det mysigt, men här har solen inte visat sig på över en vecka 😛

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 00:00 #

      Åh, hoppas att ni får lite sol snart då. Man behöver det nu när det är så mörkt ute hela dagarna 😦 Pöss

  3. Spiderchick 27 oktober, 2009 den 23:38 #

    tjollahopp, jo det klart det finns människor som inte kan ta hand om sina barn där missbruk etc är inblandat, men dom är ju extremfall =( najs pic btw!

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 00:02 #

      Tjilletjopp! Ja usch ja… ibland undrar man om inte det borde införas ”körkort” eller liknande för att få skaffa barn. Och sterilisering av de som inte klarar av att ta hand om de som de har men ändå skaffar fler 😦
      Strunta i att alla andra lägger sig i spajderbäjbis liv – jag är säkert på att du klarar av att ta hand om honom själv – finemang! 🙂

  4. Terése 27 oktober, 2009 den 23:41 #

    Japp, idag har det varit strålande väder här oxå 🙂
    Min nya frilla är inte så mycket att se tror jag… Något kortare, och med ljusa slingor,men jag är nöjd!
    Kram

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 00:03 #

      Jomen det är klart att du ska visa upp den! 😀

  5. Tobias 27 oktober, 2009 den 23:58 #

    Självklart tycker jag synd om dig 😉

    • CarroBarro 28 oktober, 2009 den 00:03 #

      Åh. Nu mår jag helt plötsligt väldigt bra. Det är toppen när någon ömkar en. Tyck synd om mig mera! 😉 *haha*

  6. marica 28 oktober, 2009 den 21:33 #

    Idag har det varit en härlig dag här i Hjo 🙂

Kommentera

