A Sick Spider on Berget Billingen

26 Okt

091026 Spider is sick

091026 Billingehus och Paradissjön, Skövde

50 svar to “A Sick Spider on Berget Billingen”

  1. Anna-Karin 26 oktober, 2009 den 19:39 #

    Hallå där!
    Ja det är inte lätt det där med vaccination. Har nog inga bra tips där tyvärr.. Verkar vara segdraget det du dragit på dig nu. Hoppas det släpper snart..
    Här är det bara bra. min sista vecka på dagvården dock känns lite halvtråkigt eftersom jag trivts bra.
    Kram

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:30 #

      Näe, det är jättesvårt. Jag ska prata med min läkare och smittläkarna på jobbet och höra vad de säger…
      När kommer du och jobbar nästa gång? 🙂
      Kram på dig!

  2. Alexandraida 26 oktober, 2009 den 19:55 #

    Så vackra kort

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:35 #

      Tack så mycket! 😀

  3. Wysteriia 26 oktober, 2009 den 20:40 #

    Vilka fina bilder, du är jätteduktig 😀

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:37 #

      Tusen tack tjejen! Jag älskar att fotografera 😀 Hellre det än att stå framför, jag blir ändå inget bra framför linsen 😉

  4. Suss 26 oktober, 2009 den 21:02 #

    Så härliga bilder,som sagt en fröjd för ögat =) Kramis

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:38 #

      Tack vännen!!! 🙂

  5. monica 26 oktober, 2009 den 21:12 #

    Paradissjön är det den vid segerstorp?? Orken brukar snabbt komma tillbaka bara man blir frisk igen! kram kram

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:44 #

      Oh… jag har ingen aning…. jag är inte så haj på vart den ligger…. typ vid skjutfältet? Peter brukar vara där och spana på pippifåglar 🙂
      Hoppas att du mår bättre?!
      Kramar Carro

  6. Johnnyponken 26 oktober, 2009 den 21:49 #

    bilderna ❤

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:44 #

      Åh tack tack! 🙂 *niger fint* 🙂

  7. KATTEN 26 oktober, 2009 den 22:11 #

    Vad är det för ost du har i salladen? 🙂

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:48 #

      Det är Mozarella! 🙂 Jag har en stor ”craving” för det just nu! Och på varma mackor. Och till mat. Ja… till allt nästan 😉

  8. Therese 26 oktober, 2009 den 22:16 #

    Krya på dig kakan…

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:51 #

      Tack kexet 😉

  9. Art By Tina 26 oktober, 2009 den 22:27 #

    Vackra natur-färger du lyckats fånga.

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:52 #

      Tack så jättemycket! Det är verkligen en fröjd för ögat att vara ute nu! 🙂

  10. Terése 26 oktober, 2009 den 22:30 #

    Otroligt vackra bilder! Du är så duktig på att fota!
    Tycker synd om dig, ska du aldrig få bli frisk?!
    Nä, den där möhippevideon finns inte på nätet längre, men jag har den på DVD – lånar gärna ut den 😉
    Ta hand om dig!
    Kram

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:54 #

      Tack vännen! Jag älskar att fota 😀
      Jo, nu SKA jag bli frisk – det har jag bestämt mig för 😉 Men så… om jag tar vaccinet…. då kanske jag blir sjuk igen? Det vill jag INTE 🙂 Jag saknar er på jobbet nu!
      Åh – vill gärna se videon igen, jag minns att jag log med hela ansiktet när du visade den, man blir så glad 😀
      Kramis

  11. Wysteriia 26 oktober, 2009 den 22:31 #

    Jag vet faktiskt inte, jag bara tycker det känns så upp förstorat (jag kanske är korkad vad vet jag haha)..vi har ju bra vård i Sverige så jag tror inte jag dör av det om jag får det.

    Vaccinet känns så snabbt framtaget…jag kan nada om medicin men det känns lite smått osäkert.

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:56 #

      Njae. Det är inte så förstorat, även om det verkar det. Eller jo. Det är klart att det är förstorat med tanke på press och sånt. Men det är också en helt ny stam av virus och det som är så allvarligt är att den slår hårdast på ungdomar mellan 20-35 år som tidigare inte varit sjuka.
      Vid ”vanlig” influensa så drabbas mest äldre och det skrivs inte så mycket om det i pressen… det är nog därför man tycker att det blivit så ”stort” 🙂
      Det är klart att vaccinet är snabbt framtaget, det var lite bråttom. Vaccin i sig är ju alltid lite riskfyllda för att det kommer nya stammar varje år och man tar fram nya vaccin. Man har ju inga långsiktiga biverkningar för dem än… det känns lite ”si sådär” 🙂

  12. Fanny 26 oktober, 2009 den 22:35 #

    Oj vilka fina kort du tar!!
    Skönt med en promenad i friska luften!

    Kram

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:46 #

      Tack så jättemycket! Fotografering är en av mina stora hobbys ju 🙂
      Kramis Carro

  13. Emilia 26 oktober, 2009 den 22:38 #

    Kul att du har så många läsare 🙂 klart man vill ha mer kommentarer då!! Jag har långt ifrån så många läsare som du men ändå en del… som tyvärr är ganska dåliga på att kommentera dom med. Det är tur att man har sina trogna läsare som skriver en rad 😉

    Härliga höstbilder!! Vad har du för gott i salladen? Ser väldigt mumsigt ut!!!
    Kraam

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:58 #

      Ja, det brukar variera lite mellan 350 till 600 men oftast ligger det runt 400 i snitt 🙂
      I salladen tog jag:
      Färska champinjoner, babyspenat, isbergssallad, tomat, mozarellaost, olivolja, italiensk salladskrydda och så balsamvinäger på 🙂 Yammie! 😀
      Kram tjejen

  14. Alexandraida 26 oktober, 2009 den 22:48 #

    Hej gulligt av dig att fråga.
    Han ligger och väntar på operation. Han har 3 stora gallstenar, infektion i gallan, munhålan är inflammerad och massa annat.
    Min stora store bror va inte så stor i den vita sängen på sjukhuset =(
    Kram

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 23:00 #

      Aj och usch 😦 Hoppas att det snart blir av så att han kan påbörja sitt tillfrisknande! 🙂 Det är jobbigt att se sina anhöriga och vänner på sjukhuset. Jag tycker inte att det är farligt när det gäller mig själv, men jag gillar inte att se andra som jag känner.
      Det blir inte riktigt samma sak när det gäller ”min” avdelning, där känner man ju till allting och man har ”kontroll” på det 🙂
      Kramis!

  15. sissiliten 26 oktober, 2009 den 23:19 #

    Hej gums!!! Jättefina bilder…

    Tänker på dej o hoppas du blir frisk snart!
    Pöss

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 00:04 #

      Thanx honey! 🙂 Jag hoppas att vi kan ses senare i veckan!
      Köss och kram!

  16. Helen 26 oktober, 2009 den 23:29 #

    Säger de igen, underbart vackra bilder.

    Har du kvar de bilderna du tog på Tim & Nelli när Jojjo var här..?

    MÅSTE ses snart stumpan ❤ Pöss

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 00:06 #

      Självklart har jag kvar fotona – du ska få dem så fort vi ses- fortsätt att påminna mig bara 😉
      Hur mår du annars? Bra hoppas jag?!
      Vi får boka in en dejt soon 🙂
      Pöss och kram

  17. Petra 26 oktober, 2009 den 23:42 #

    Krya på dig vännen! Jättefina bilder som vanligt. När ska vi lyckas ses då?

    puss

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 00:07 #

      Vi MÅSTE ses snart igen!! Om inte så när jag är i Sthlm?! Kanske efter ditt jobb på måndagen eller så?! Vore toppen! Den 9:e?!
      Puss och kram. Miss U!

  18. dookie 26 oktober, 2009 den 23:59 #

    Hej! Har sett din blogglänk ett par gånger då du kommenterat i andras bloggar, som även jag läser. Hade väntat mig en rosa blogg ”lik alla andra” 😉 Men blev glatt överraskad då jag klickade in här och möttes av massa fina fotografier och roliga inlägg! Naaaaaajs 🙂

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 00:09 #

      Hejsan svejsan tjejen! Vad skoj med besök och skoj att du slängde in en kommentar 😀
      Jag gillar självklart rosa (som alla vi andra dumma blondiner *skratt*) men jag tycker bättre om lite ”matta” färger – det framhäver allting annat bättre 🙂
      Gillar din blogg också, enkel och stilren design. Och supersöta kissepissar! 🙂
      Kram Carro

  19. YAIYA 27 oktober, 2009 den 00:43 #

    helt fantastiska bilder!!

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:22 #

      TACK så jättemycket tjejen! 🙂 Jag älskar att fotografera helt enkelt 😛
      Allt bra med dig?

  20. Anna 27 oktober, 2009 den 01:19 #

    Krya på dig, och dina bilder blir alltid så fina 🙂 *kram*

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:24 #

      Tack tjejen, jag hoppas att jag blir piggare och piggare 🙂 Kramis

  21. Mogge 27 oktober, 2009 den 03:13 #

    Haha fan va ful du är =D, tänkt på att gå ner i vikt? Lägg inte upp fler bilder på ditt ansikte SNÄLLA !! skabb

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 12:45 #

      Eller så struntar du helt enkelt i att titta? 🙂 Min INSIDA är i alla fall fin, hellre det än en fin utsida. Din insida är inte speciellt vacker 🙂
      Dessutom är det så jäkla trist med er som är anonyma. Fega jäklar! 🙂

  22. Fru Inredning- Kristina 27 oktober, 2009 den 15:26 #

    Men vilka underbara bilder, vad duktig du e på att ta kort:)

    Ang dumma kommentaren ovan, bry dig inte. Du e superfin:)

    Hoppas du får en underbar dag.
    Kram Kristina

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:27 #

      Tack så jättemycket, jag älskar att fota jue! 🙂
      Hoppas att du mår bra också vännen!
      Kram Carro

  23. MILLA 27 oktober, 2009 den 19:42 #

    oj oj oj vilka fantastiska kort honey =) En fröjd för ögat

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:52 #

      Kolla in Youtube.com/spindeltjejen också så hittar du en riktigt härlig Anna Anka-imitation 😉 *hehe* Puss

  24. Malin 27 oktober, 2009 den 20:46 #

    Vilket fint kollage! Jag blir riktigt sugen att gå ut på höstpromenad! 🙂 Så vackert med den spegelblanka sjön! Ta hand om dig och du, den anonyma skrivaren vet ingenting! Du är vacker både på utsidan och vad jag har förstått av vårt korta möte på kursen och efter jag läst din blogg även mycket vacker på insidan! Tänk att någon orkar lägga sin energi på sånt struntprat!
    Kramar Malin

    • CarroBarro 27 oktober, 2009 den 23:57 #

      Det är såååå härligt att fota i höstnaturen. Underbara färger, härlig sol och frisk luft. Och så kalla fingrar och fötter så klart, men allt har sin charm 😉
      Försöker att hitta alla fina saker med hösten, brukar inte gilla den så mycket annars 😉
      TACK för dina fina ord som svar på den tarvliga kommentaren! ❤
      Kram Carro

  25. Marie 28 oktober, 2009 den 03:31 #

    Hej där. Det här var en fin samling bilder med fina bilder. Kul att hitta hit. Varför heter du spindeltjejen?

Kommentera

