Nu ska jag bli dålig…

25 Okt

… på att kommentera.
Jag läser en hel hög med bloggar och brukar vara rätt duktig på att kommentera flitigt, just för att jag tycker att det är skoj att ge respons.
Men efter att inte få så mycket kommentarer själv så är jag numera officiellt dålig på att kommentera ett tag – för att se om folk saknar kommentarerna 😉

25 svar to “Nu ska jag bli dålig…”

  1. sissiliten 25 oktober, 2009 den 20:24 #

    Neeeej sluta inte kommentera hos mej. Du är ju nästan den enda som kommenterar mina inlägg ha ha

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:22 #

      Klart jag inte slutar kommentera inne hos dig knasa 🙂 Pöss

  2. Anna-Karin 25 oktober, 2009 den 20:36 #

    Hoppas verkligen du blir frisk snart! Vi mår bra vilket är tur. Ska nog också försöka mig på att hinna med en hemma spa kväll emellanåt men som sagt det är mycket man vill göra men lite tid.
    Sköt om dig ordentligt nu
    kram

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:24 #

      Ja, hemmaSPA är underskattat 🙂 Man tar sig sällan tiden även om det är otroligt skönt när man väl gör det. Fotbad, skrubba kroppen, ansiktsmasker, pedikyr, manikyr och kanske lite inpackning i håret och VOÍLA så är man en ny människa 😀
      Ta hand om dig också, vi ses kanske senare i veckan, då SKA jag vara frisk! 🙂
      Kram Carro

  3. Alexandraida 25 oktober, 2009 den 20:40 #

    Heheh klart jag skall till Skövde kommer på fredag och åker hem på söndag =)
    Kram Kram

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:25 #

      Vad skoj! Då ses vi då? 🙂
      Kram Carro

  4. Suss 25 oktober, 2009 den 21:08 #

    Näää du får minsann inte sluta kommentera mina inlägg 😉 Jag försöker vara tokduktig på att kommentera så det så 😉 Massa kramar till dig hjärtat…

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:27 #

      Nämen DU är duktig gumman och jag kommer självklart att fortsätta skriva inne hos dig, jag vill ju ge respons på det du skriver 🙂
      Pöss

  5. Malin 25 oktober, 2009 den 21:15 #

    Neeej! Du får inte bli dålig på det! Jag blir lika glad varje gång du har skrivit nån kommentar på mina inlägg! Jag hoppas du kommer fortsätta! 🙂 Hoppas du är nöjd med din helg trots att du är snuvig och glömmer vad du filosoferar om. 😉
    Kramar M

  6. Kristin 25 oktober, 2009 den 21:16 #

    Jahha du känner han,har han alltid lika fint å städat hemma:)hehe,hare bra:)

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:26 #

      Haha. Jag ”känner” honom inte, han är en bekant och jag brukar inte vara hemma hos honom 🙂 Haha. Jag kollar heller inte på serien, så jag har missat det 🙂

  7. Suss 25 oktober, 2009 den 21:27 #

    Vi åker upp på tisdag morron är framme vid ca 13:00 så vi skall väl käka lite,, fota och shoppa kan jag tänka mig =)När åker du upp? Kramis

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:29 #

      Jag är uppe fr.o.m. lördag eftermiddag/kväll så hör av er så möter jag upp er på stan på tisdag, är ändå inne! 🙂
      KRAAAAAAAM

  8. Kristin 25 oktober, 2009 den 21:28 #

    ok:)

  9. Alexandraida 25 oktober, 2009 den 21:38 #

    Ja man vill ju hinna med så mkt som möjligt i livet.
    Det kan ju hända så mkt i livet..
    Man får ta till vara på varje dag som kommer..
    Kram

  10. Bella 26 oktober, 2009 den 02:21 #

    jag skriver inte blogg (för tillfället =) så de spelar ingen roll, för de finns inget att kommentera:P men skriver kommentarer i din iallafall;)

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:11 #

      Tack gumman! Jag kommenterar tillbaka – även om du inte skriver i din blogg 😉
      Puss

  11. Sara 26 oktober, 2009 den 08:07 #

    Jag håller med dej, jag är inte såå duktig som du är på att kommentera i andras bloggar men om man skriver något eller kanske till och med undrar ngt vill man ju få lite tillbaka… hmmmff*

    Kram!

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:16 #

      Jomen du är visst duktig! Och jag blir så glad när jag kikar in och ser att du har slängt in en kommentar – så det så 😀
      Kraaaaaaaam!

  12. Emilia 26 oktober, 2009 den 17:49 #

    Det kanske är SÅ man ska göra för att få mycket kommentarer 😉 hihi!

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:22 #

      Haha nej då – men det är så trist när man lägger ner tid och skriver och inte får respons… när man har runt 4oo läsare om dagen och får typ 5 kommentarer. Inte kul 😉

  13. marica 26 oktober, 2009 den 19:43 #

    Nä men då saknar ju jag dina kommentarer 🙂

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:31 #

      Jomen du får ju kommentarer, du är übergrym på att skriva själv 😉

  14. A 29 oktober, 2009 den 10:57 #

    Visst är det trist att inte få kommentarer tillbaka när man hoppar runt och läser och kommenterar själv.
    Hittade i alla fall hit idag och kommer återvända. 🙂

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 21:13 #

      Tack så jättemycket för ditt besök och kommentar! 🙂 Jag håller med dig – det är supertrist när man brukar vara bra på att kommentera men inte får så mycket respons på det man skriver 🙂 Man skriver ju ändå liiiite för att man vill ha respons – annars är det ju ingen idé att skriva blogg 😉

Kommentera

