If I Could Turn Back Tiiiiiiiiiiiiime *sjunger som Cher*

25 Okt

Har ni dragit tillbaka klockan en timme? Nu är det VINTERTID och nu går vi mot mörka(re) tider!

Hugha. Nu har vi tagit oss igenom första början på en mörk höst/vinter. Det har gått bra hittills (förutom lite sjuka och sådär). Nu är det inte många månader kvar tills solen är här hos oss igen *always look on the bright side of life*?! 🙂

Kram på er från en snörvlig Carro

5 svar to “If I Could Turn Back Tiiiiiiiiiiiiime *sjunger som Cher*”

  1. Art By Tina 25 oktober, 2009 den 13:23 #

    Jga brukar köpa en annat torrshampo i pulverform – men det är ju extremt mycket smartare i spray!

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:15 #

      Ja, jag tycker att det är super 🙂

  2. Johanna 25 oktober, 2009 den 13:29 #

    Jajamen,men vi hade ett X antal kunder som kom alldeles för tidigt idag,ahah! Alltså,jag fattar inte hur man kan missa det..det står i tidningar,det tjatas på tv om det och ALLA pratar om det typ,haha!

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 21:15 #

      Stackarna, men det är ALLTID någon som missar det varenda år 🙂

  3. Suss 25 oktober, 2009 den 14:10 #

    Jag hade missat det totalt om det hade varit för min kära man =) Han påminde mig dessutom två ggr 😉 Särskilt bra eftersom jag skulle upp å jobba ju…Jadu hjärtat det är härligt när pengarna kommer då kommer jag hoppa och studsa =) Kram kram

Kommentera

