♥ Idag är en dag av saknad ♥

24 Okt

Idag är det 2 år sen min bästa väns mamma försvann ifrån oss. En varm, fin och härlig människa.
En människa som än idag betyder mycket i mitt hjärta.
Idag tänker jag på dig gumman, jag vet att det är en jobbig dag och jag finns här när helst du behöver prata.

Pia – vi saknar dig!!

R.I.P Pia

Mina tankar går också till en av mina nära vänner som förlorade sin bror tidigare i veckan.
Livet är inte rättvist!
Tänker på dig och familjen hjärtat! ♥

19 svar to “♥ Idag är en dag av saknad ♥”

  1. Anna-Karin 24 oktober, 2009 den 12:56 #

    Ja det är hemskt när någon går bort. Speciellt när de är så unga!
    Kram

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:21 #

      Usch ja 😦
      Kraaaaaaam

  2. misstigerchic 24 oktober, 2009 den 14:28 #

    Åh älskade mamma! Det gör så fruktansvärt ont i mitt hjärta idag…..idag är dagen då jag för sista gången fick se min älskade mamma…..som tynade bort i en jävla cancern…..fy fan va jag hatar den jävla sjukdomen !

    Hjärtat! Tack för att du gjort ett så fint inlägg om mamma!! Älskar dig! Saknar dig så!!!

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:22 #

  3. marica 24 oktober, 2009 den 15:54 #

    Döden är hemsk, jag är rädd för döden 😦
    Jag känner igen ”mamman”.. tänker på hennes dotter och nära och kära!
    Kram!

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:23 #

      Jag är också rädd för döden, jag kommer nog att vara det tills jag känner att jag ”levt mitt liv” och det kan man omöjligt känna när man är så här ung 😦
      Kraaaaaaam!

  4. Alexandraida 24 oktober, 2009 den 16:41 #

    Så vackert inlägg..
    Kram

    • CarroBarro 24 oktober, 2009 den 21:43 #

      Tack! ❤

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:24 #

      Tack tjejen. Det är vackra människor som tagits ifrån oss 😦
      Kram Carro

  5. Art By Tina 24 oktober, 2009 den 16:42 #

    Livet är tungt ibland.

    • CarroBarro 24 oktober, 2009 den 21:43 #

      Ja fy ja 😦

  6. Suss 24 oktober, 2009 den 17:21 #

    Uscha så hemskt, vilken ängel du är gumman som gör sånt vackert inlägg. Vila i frid Pia. Kram kram

    • CarroBarro 24 oktober, 2009 den 21:43 #

  7. Petra 24 oktober, 2009 den 19:56 #

    Vilket fint inlägg du gjort om Pia! Mina tankar går till Jojo med familj!

    massa kramar

    • CarroBarro 24 oktober, 2009 den 21:42 #

      Kollaget gjorde jag till Jojo efter att det hände, har samlat ihop lite foton på Pia ❤ Saknar henne också, men vet att det är jobbigast för Twinny idag ❤
      Stora kramar!

  8. Julia - Älska utmaningen! 26 oktober, 2009 den 00:11 #

    Såna här dagar är extra jobbiga… KRAM!

    • CarroBarro 26 oktober, 2009 den 22:10 #

      Tack tjejen!! Jaaaaa. årsdagar och födelsedagar och stora helger är alltid jobbigast när man saknar någon/några 😦
      Stor kram

  9. Bunny 28 oktober, 2009 den 18:29 #

    Oj… Redan gått två år… Minns när du berättade det… Jag blev så ledsen… 😦

    Minns när min mamma låg inne… Jag vet hur smärtan och rädslan i magen känns, och den går inte att beskriva…

    Kram till Johanna!!! ❤

    Och såklart tilll min favvoCarro!! ❤ ❤ ❤

    • CarroBarro 29 oktober, 2009 den 18:58 #

      Ja, tiden rinner iväg. Tänk vad längesen det var VI sågs nu vännen! Men snart ses vi igen!!

      Puss och kram hjärtat!

Kommentera

