Trollmorgon på Slätten

22 Okt

Vilket väder det har varit här idag.
Jag har visserligen inte gått utanför dörren mer än när jag släpade mig till bilen tidigt imorse för att ta mig hem från jobbet med min skalle bankande.

Som den sanna fotograf jag dock är var jag så klart tvungen att slita upp kameran ur väskan…

091021 Trollmorgon

PS! Jag har uppdaterat min Explorer igen, och efter det kan jag INTE svara på era kommentarer av någon anledning. Antingen är det det (fast att jag kollat igenom alla inställningar) eller så är det något tillfälligt fel på WordPress.
Jag svarar så klart så fort jag får tummen ur (och om mitt huvud mår bra imorgon. Just nu mår det hyfsat – peppar peppar! men kroppen gör ont…)

16 svar to “Trollmorgon på Slätten”

  1. Anna 22 oktober, 2009 den 01:54 #

    Åh, älskar bilden på trädet.. ser ut som att det kommer hoppa fram någonting från bakom trädet 🙂 Och ja, det känns alltid bättre när man har städat, jag brukar bli så rastlös och väldigt stingslig när det är för mycket ”stök” runt omkring mig i lägenheten 🙂

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:00 #

      Tack! Jag älskar den också, en riktig trollmorgon. Och helt tyst och lugnt ute 🙂

  2. Sara 22 oktober, 2009 den 08:25 #

    Så slemmigt väder kan jag bara säga, och jag som skulle fota idag. Jag har fått ställa in det, det kommer ju inte bli några vackra tjejiga bilder juh… Men men det går fler tåg!

    Jag tänkte mej halv sex sex hos oss och sen ska jag boka bord på Mangos till alla som vill. Behöver veta ganska fort om ni kommer båda två! Krya på dej massor nu! KRAM!

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:02 #

      Åh vad tråkigt 😦 Vad skulle du fota idag?
      Det är inget höjdarväder direkt! =(
      Jag ska prata med Peter och se om han hakar på – det skulle vara mysigt 🙂
      Kraaaaaaaaaaaaaaam!

  3. Terése 22 oktober, 2009 den 08:55 #

    Usch, är du sjuk igen 😦
    Jo, det gick bra med opponeringen! Så skönt at det är avklarat!!

    Krya på dig!
    Kramar

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:01 #

      Å grattis!!! 🙂
      Japp – sjuk…. igen. Det är ju så att man blir trött! =(
      Kramar Carro

  4. Julia - Älska utmaningen! 22 oktober, 2009 den 10:03 #

    Hoppas du mår bättre idag =)
    Vilka underbara kort du tar!
    kramar

  5. Emilia 22 oktober, 2009 den 10:06 #

    Vilka härliga bilder på dimman 🙂 var verkligen som en tjock gröt igår…

    Förresten, nu har vi nog bestämt oss, det blir Krabi 🙂
    Kram Emilia

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:07 #

      Bra val – det kommer ni inte ångra 🙂 Det finns sååååå mycket att se i den provinsen och runt omkring öarna 😀
      Tjoa till om du vill ha mera tips 😉
      Kram Carro

  6. JencaPenca 22 oktober, 2009 den 11:07 #

    Nästan, men bara nästan att jag längtar tillbaka till slätten =) Har en efterlängtad ledig dag och ska gör allt som jag har planerat i början på veckan….hahaha det saknas minst 4 timmar för att få ihop det! Vi har tokmulen himmel, men plusgrader och så länge det inte regnar så är jag happy!! Hörru jag saknar dig!!! Jag ska kolla med min andra hälft om han släpper iväg mig på juldagen…om jag kommer iväg…får jag låna en av dina kuddar? PÖSS!!!

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:08 #

      Jag längtar efter DIG i alla fall 🙂 Och du är välkommen hit när du vill vet du väl! Sängplats fixar vi alltid! 😉
      Puss och kram honey!

  7. Art By Tina 22 oktober, 2009 den 12:12 #

    Ja, vilken trollmorgon. Fint du fångat ljuskällorna.

    Åh, såg ditt nostalgiinlägg – åg fragglarna! Mina favoriter. Är hemma hos mina föräldrar just nu så sja ut i sjöboden och leta efter mina fragglar.

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:09 #

      Fragglarna är verkligen KULT! 🙂

  8. Wysteriia 22 oktober, 2009 den 15:19 #

    Svar: ja det är ju huvudsaken 😉

  9. Anna-Karin 22 oktober, 2009 den 15:29 #

    Hoppas ni hade en lugn natt i alla fall. Ja vilket väder men du har verkligen fångat det bra på bild! Visste inte att du är så duktig fotogaf.
    Krya på dig! Kurera dig med varm mjölk och honung.
    kram

Kommentera

