Tävling MissDee!

22 Okt

Jag är med och tävlar inne hos http://makemeinsane.blogg.se/ om det här snygga halsbandet!
Håll tummen hårt för att jag vinner!!

bu_57959475

7 svar to “Tävling MissDee!”

  1. Frida 22 oktober, 2009 den 19:01 #

    Hej! Vad roligt att du vill vara med och tävla 🙂

  2. Alexandraida 22 oktober, 2009 den 19:01 #

    Så vackert.
    Jag skall klippa mig ganska kort i nacken o sen väldigt uppklippt. lite längre där fram svårt att förklara.
    Sen skall jag färga allt i en mörk djup brun färg.
    Jag hade den frisyren för några år sen o jag älskade den.
    Känner mig mesig i det jag har nu

  3. Alexandraida 22 oktober, 2009 den 19:06 #

    Kan tyvärr inte säga det här på bloggen men gärna på msn =)

  4. Annis 22 oktober, 2009 den 20:26 #

    Jättefint! Håller tummarna :o)

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:13 #

      Thanx honey! 🙂

  5. Anna-Karin 23 oktober, 2009 den 13:51 #

    Vilket vacker smycke..
    Gud vad söt du var i kort hår det passade du verkligen i. det är inte lätt att veta hur man vill ha det
    kram

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:16 #

      Tack! 🙂 Jag gillar kort hår också, det är behändligt när man ska göra iordning det 😀
      Kramis

Kommentera

