SpiderGhost on Halloween

22 Okt

Spiderghost on Halloween

10 svar to “SpiderGhost on Halloween”

  1. Kan Dee Drawings 22 oktober, 2009 den 17:05 #

    TACK! Gud vad du är söt! Kram på dig 🙂

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 18:56 #

      Tack! 🙂 Men det är DU som är söt 🙂

  2. helenah 22 oktober, 2009 den 19:17 #

    Känner inte alls igen dig! men jaaa det är kul m. Halloween. Tyvärr blir det nog inget firande för mig i år. :/ & jag saknar dig med men vi ses väl när du kommer upp? kraam

  3. JencaPenca 22 oktober, 2009 den 21:55 #

    Hahaha eller när jag fick för mig att jag skulle vara en j***a vampyr med en massa iskristaller fastlimmade i ansiktet och håret åt alla håll och kanter!! Det var tider det…fy fabian så kul vi hade det!!!

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:14 #

      HA HA HA!!!! Den där vampyren var BÄST! Jag har ju kort på det här hemma fortfarande! 🙂 Åh vad jag saknar dig! 😀 Puss!

  4. Bella 22 oktober, 2009 den 22:12 #

    hihi såg inte äns att de va du 😉 snyggo…=)

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:15 #

      Jag vet! Det är meningen 😉 *skratt*

  5. Terése 23 oktober, 2009 den 13:03 #

    Men oj, är det du?! Häftigt!
    Hm, långt eller kort hår, ljust eller mörkt? Svårt! Ska själv klippa mig nästa vecka, och ska nog ge frissan fria händer till viss del. Men jag kan nog inte kapa för mycket 😉 Vågar inte…

    Ha en bra helg, och hoppas att du mår bättre!
    Kramar

    • CarroBarro 25 oktober, 2009 den 01:17 #

      Visst är det jag på Halloweenkortet 🙂 Lite kortare hår bara 😉
      Vad spännande med ditt hår – du har fått så långt hår också! Ska bli skoj att se hur det blir 😀
      Hoppas att du haft en jättebra helg! Själv är jag fortfarande snörvlig och ont i kroppen. Typiskt – det var ju inte längesen jag var förkyld jue 😦
      Kramar Carro

  6. Fanny 23 oktober, 2009 den 16:16 #

    Men gud!! är det verkligen du!? haha…
    Jag är lite blond fortfarande men inte alls lika mycke som förut. Jag har gjort (tyvärr) bruna slingor i håret för att jag var så himla trött på utväxten.
    Saknar de blonda massor! Men vill att håret ska växa på längden så kan inte blondera de allt för ofta.

    Trevlig Helg!!

Kommentera

