Överkörd av tåget

21 Okt

091021 Överkörd av tåget

9 svar to “Överkörd av tåget”

  1. Agneta 21 oktober, 2009 den 22:13 #

    Du sa ju igår att folk inte skulle gnälla så, ska inte du föregå med gott exempel.? Puss

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 00:11 #

      F’låt då 😥 …. 😉

  2. Bella 21 oktober, 2009 den 23:19 #

    krya på dej..kramar

  3. Wysteriia 22 oktober, 2009 den 00:21 #

    Men usch har du haft huvudvärk så länge?! Det är inte migrän då…?

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:00 #

      Jag tror inte det…. det är bara huvudvärk som sitter i…. tröttsamt 😦

  4. monica 22 oktober, 2009 den 07:32 #

    massage eller gå till naprapat. dyrt men väl värt pengarna!

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:01 #

      Det kanske man ska göra… jag vet inte om det här är flunsa eller något på gång istället kanske. Ont i kroppen, frossar, snorig och trött….. =(

  5. Helenah 22 oktober, 2009 den 09:22 #

    Håller med Monica, det var det jag gjorde när jag hade samma sak. Gick sedan på massage en gång i veckan tills jag fick loss de värsta knölarna. Men huvudvärken blev bättre efter första ggn!
    Det låter ju som spänningar om inte tabletter hjälper! Krya på dig! puss
    :]

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:03 #

      Det här är nog flunsan eller något annat trevligt, för jag frossar, snorar, nyser och känner mig allmänt klubbad 😉
      Jag saknar dig!
      Puss och kram

Kommentera

