Scrapping-Galen by Spindeltjejen

20 Okt

Det är några av er som undrade vad jag hittade på mässan i helgen.
Den här gången shoppade jag inte lika mycket, eftersom jag har all grund till scrappingen.
Jag har embossing-apparat, pulver, skärbrädor, stansar, stämplar, dynor, pennor, knivar m.m.

Den här gången var jag ute efter lite nya papper till julkorten, lite stämplar och eventuellt lite smått och gott som jag inte har sen innan.

Här är ett litet kollage på inköpen i lördags.

Scrapbooking by Spindeltjejen

 

21 svar to “Scrapping-Galen by Spindeltjejen”

  1. Sara 20 oktober, 2009 den 19:26 #

    Ser fram emor nästa besök av dej, jag kommer börja sala på Carro-kort! Så söt du är!

    Ja det är mysigt att bara kura upp i soffan, men jag vet inte hur mys det är på jobbet sen,, är ingen natt-människa! :p
    Kram

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 19:38 #

      Jomen det är mys 🙂 Jag har ju bäbisarna som sällskap och det är rätt mysigt att sitta i en fåtölj på salen tillsammans med några småttingar och höra dem snusa och knorra som de för tidigt födda barnen gör. Och så lite gnäll och skrik och så får man stoppa in en napp här och där, byta blöjor, fixa lite mat, rapa och så 🙂 Och det är mys 😀 Sen vet man aldrig mer vad som händer – det kan ju komma larm och grejer och det är ju inte lika ”mysigt” men då håller man sig vaken 🙂

      Kraaaaaaaaaaam.

      Ps – ska börja fundera redan nu på nästa kort 😉

  2. Sara 20 oktober, 2009 den 19:27 #

    Samla på Carro-kort ska det ju stå… Jag och stavning….? Nope ingen bar kombo!

  3. Helenah 20 oktober, 2009 den 20:22 #

    Vad mysigt att sitta och göra kort. Tänk om man hade ro att sitta och göra sånt. 🙂

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 20:27 #

      Vet inte om jag HAR ro när jag gör det, men jag FÅR det när jag sätter mig 😉

  4. Alexandraida 20 oktober, 2009 den 20:38 #

    Gud va roligt. Det är så kul att få
    hemma gjorda kort.
    Heheh nu blev jag allt lite sugen =)
    Är det dyrt?

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:31 #

      Ja, det kostar en hel del att hålla på med scrapping, jag har lagt ut ett par tusenlappar på mina grejer – men nu har jag så att det räcker och blir över under lååång tid framöver och har alla grunderna till det 🙂 Men oj så skoj det är – som terapi för fingrarna att pyssla 😀

  5. Suss 20 oktober, 2009 den 20:45 #

    Åhhh vad avis jag blir…Massa fina stämplar ju…Med andra ord jag MÅSTE boka en scrapp dag hos dig…Snarast hihi…Kram kram

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:32 #

      Du är välkommen upp att scrappa när du vill min vän! 😀
      KRAM!!

  6. Malin 20 oktober, 2009 den 20:48 #

    Med risk för att verka töntig: OMG!!! Är allt det från ett inköp! Vad härligt! 🙂 Jag höll också på mycket innan, gjorde kort o scrappa, men eftersom jag måste packa ner det i lådor varje gång jag är färdig blir det inte så ofta längre… Men jag blir sugen nu! 🙂 Du får visa upp några färdiga alster sen! 🙂
    kram

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:33 #

      Haha – töntig eller inte – jag tycker du är kuuuuuul! 🙂 Japp, allt är från ETT inköp, men det var också på den stora mässan så då blir det lite mer på en gång – det där är ingenting jämfört med vad jag köpte förra mässan. Oooops 😉 Haha.
      Håller du också på – vad skoj!! Du skulle besökt mässan då ju! 😀 Scrappar du kort eller foton – jag sysslar mest med kort – som lite kompsenation för mitt fotande 😉
      Kram Carro

  7. Bella 20 oktober, 2009 den 21:18 #

    skoj o handla massa saker till grejer man gillar att pyssla med =) pöss

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:34 #

      Oh ja – och det är ännu roligare att göra kort och ge bort! 😀 Puss gumman!!

  8. Evelina 20 oktober, 2009 den 21:41 #

    Jösses vad fint 🙂
    Nu blev jag allt sugen!!

    När ska vi ut och fota? 😀
    Kramis

  9. theresan 20 oktober, 2009 den 21:45 #

    Vilka fina stämplar gumman! De där figurerna (som är lika den med hunden) är ju bara SÅÅÅ underbara. Vart köpte du dom?

  10. Agneta 20 oktober, 2009 den 23:01 #

    Men herregud människa du som köpte massor i Ullared, det är väl inte undra på om inte Peter får plats!Du får gärna ha ett skrivbord här hemma! Puss

  11. Petra 20 oktober, 2009 den 23:17 #

    Massa fina saker! Vi scrappade i lördags. Började på lite julkort. 🙂

  12. Suss 21 oktober, 2009 den 14:30 #

    Hej hjärtat,måste fråga vilken tillverkare som gjort dessa underbara stämplar, skall kika lite på nätet…Vill ha =) Kram kram

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:53 #

      Jag vet inte vem =/ Men du kan se fram emot ett kort av mig sen 😉 *hihi* Kram!

  13. Rosida 21 oktober, 2009 den 21:38 #

    Oj, vad mycket fint! 🙂

    Söt blogg. ♥

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 00:01 #

      Tack så mycket!! 🙂

Kommentera

