PhotoExplosion

19 Okt


Nu har jag suttit och knepat och knåpat med lite foton från idag. Det blev en hel hög med höstkort.

Är det något som ni tycker är finare än något annat?
Något som ni tycker utmärker sig?
Något som ni har positiv eller negativ kritik till?
Allt tas tacksamt emot! 🙂

091018 Carro och Peter
Inte så toppenbra skärpa här inne när jag minskar ner fotona…. men det får funka ändå 🙂

091018 Höst by spindeltjejen.wordpress.com

Peter – Aj LÖV you.
091018 Spindeltjejen.wordpress.com - I löv you!

091018 Höst by spindeltjejen

Älskling har hittat en ny tjej.
Jag kan förstå honom.
Hon är hemskt söt.
Och hon börjar på C hon också 😉

Peter och Coco

Spindeltjejens Peter

Älskling är helt genomkall när den här bilden tas med full belysning i form av sol i ögonen.
Men jag tycker att det är höstigt och fint. Eller hur?

 

28 svar to “PhotoExplosion”

  1. Peter 19 oktober, 2009 den 01:13 #

    Vad massa fina bilder det blev idag. Kanske dags att beställa lite från Crimson snart 🙂 Gillar skärpan på ditt 50mm objektiv och du är så söt på höstbilderna. Puss!

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 01:24 #

      Crimson it is! Men det får bli när VI ska bestämma tavlor IHOP till vårat hem 😉 Puss älskling!

  2. Julia - Älska utmaningen! 19 oktober, 2009 den 01:52 #

    Jag förstår om du tycker det är jobbigt. Läkarna trodde jag hade en hjärntumrö förra hösten och den hösten är bland de värsta jag varit med om… Vissa saker påverkar en enormt mycket. Får beklaga din väns bortgång, man blir så arg på dom där jävla tumörerna!
    KRAM

  3. Johanna 19 oktober, 2009 den 07:51 #

    Åh kommenterar Peter oxå*wwiiihooo* Planera på ni,det är mys !!!! Bilderna blev supermysiga!! Puss

  4. Mallamousan 19 oktober, 2009 den 08:38 #

    Fina bilder!!!

    http://mallamousan.blogg.se
    http://mallamousan.blogg.se

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 18:07 #

      Tack så mycket tjejen 🙂

  5. Emilia 19 oktober, 2009 den 09:16 #

    Tycker korten där du kastar löv var jättefina 🙂

    Ja det var absolut bra tips om Thailand! Det lutar mest åt att det bli Krabi och Phi Phi Island. Har varit på Phi phi förut men gillade det jättemycket 🙂

    Ska bli skönt när man har bokat så man verkligen har något att se fram emot när vintern kommer!!

    Kram Emilia

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 18:07 #

      Jag gillar också PP jättemycket 😀 Jag har varit där sammanlagt en månad eller så hittills och jag älskar ön – den känns som ”hemma” för mig 🙂

      Vilken är din favoritplats i Thailand hittills? 🙂

  6. marica 19 oktober, 2009 den 09:31 #

    Det första kortet på dej var verk´ligen ur festligt, så fint!
    Alla kort var fina men det var speciellt! Kram

  7. Sara 19 oktober, 2009 den 10:19 #

    ÄLSKAR HÖSTEN! OCh ni är så duktig med korten, visar den rätta känslan! Lovely!

  8. Therese 19 oktober, 2009 den 10:25 #

    Jag älskar collaget på dig och höstlöven!:) Är det Bolongerparken? Tänkte på den igår när jag krattade löv här hemma:) Så mycket lövträd där nere ju…

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:47 #

      Det är från Garpadammen 🙂 Jättefint där borta nu 😀

  9. Alexandraida 19 oktober, 2009 den 12:18 #

    Härliga kort.
    Vilken vacker ring du har =)

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:46 #

      Tack så jättemycket, jag älskar mina ringar 🙂

  10. Wysteriia 19 oktober, 2009 den 12:33 #

    Svr: Haha tack vad söt du är, på just den bilden tyckte dock jag inte att mitt smink såg bra ut ens..haha 😉

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:46 #

      Jag tyckte det var jättefint 🙂

  11. Anna 19 oktober, 2009 den 12:46 #

    Alla bilderna var vackra men speciellt den med den ensamma gula blomman (ser så ensam men ack så praktfull ut) gillar jag och när du är i profil och ser ut att fundera lite men samtidigt harmonisk. Det är även fint när du är i focus och löven blir lite suddiga, får en riktig höstkänsla 🙂

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:53 #

      Tack så mycket för ”kritiken” 😀 Kram kram

  12. emma 19 oktober, 2009 den 14:26 #

    Hej!

    Jag har nyligen startat en blogg som
    handlar om Reumatism, för att det är
    många drabbade och alla kan drabbas +
    att jag är drabbad själv.
    Jag vill ge kunskap till folk om den 🙂

    Hoppas att du vill läsa min blogg,
    om du undrat ngt, bara fråga 🙂
    ha de bra / emma:D

  13. Anonym 19 oktober, 2009 den 17:14 #

    Hmm.. Du måste ha haft svårt med att komma på ett eget ”namn” eftersom du bara snodde och översatte spiderchicks.

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 17:53 #

      Eller så måste du ha svårt att läsa för om du läser det här: https://spindeltjejen.wordpress.com/2009/10/04/spindelmannen-spindeltjejen/
      Så får du bakgrunden till mitt smeknamn och också att jag har hetat det i hittills 15 år och jag är dessutom mycket äldre än Spiderchick. Kan knappast tänka mig att hon kallades det när hon var 7 år gammal. Eller?
      De som känner mig vet att jag har hetat Spindeltjejen på nätet sen internetflugan började för måååååånga år sen 😉

  14. sari hänninen 19 oktober, 2009 den 17:43 #

    jädrigt snygga foton…

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 18:05 #

      Tack så mycket! Och tack för besöket! Nu ska jag försöka lägga in lite foton från mässan 🙂

  15. Majo 19 oktober, 2009 den 17:43 #

    jag tycker collage (eller vad man ska kalla det) 2,3&4 var finast. härliga höstbilder!

    • CarroBarro 19 oktober, 2009 den 18:04 #

      Tack så mycket tjejen! Skoj att du kikade in! 🙂

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:53 #

      Tack så jättemycket för påhälsningen 🙂

  16. Anna-Karin 19 oktober, 2009 den 19:20 #

    Gud vad du är duktig på att ta kort. Tycker verkligen det var kanon kort!
    Kram

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:58 #

      Åh men hej!! 🙂 Vad skoj att du kikar in – nu måste jag hoppa över till dig!! 🙂
      Kram Carro

Kommentera

