Jag har hamnat på fel köl?

19 Okt

091018-Peter-och-Jag

Jag har inte riktigt varit på humör idag känner jag.
Jag vaknade på fel sida av någon anledning och jag har inte riktigt kommit på rätt köl än.
Vilken tur att jag har DIG och alla andra underbara människor runt mig.
Jag behöver er!

091018 Spindeltjejen

5 svar to “Jag har hamnat på fel köl?”

  1. Johanna 19 oktober, 2009 den 07:49 #

    Du är fortfarande USEL på att svara på sms gumman*suck* Du var ju iallafall vaken då så…..buhu!

    Hoppas att du vaknar på rätt sida idag=)PUss

  2. marica 19 oktober, 2009 den 09:33 #

    sådana dagar är inte kul, jag har ganska många sådana 😦 men då är det skönt att man har nära o kära runt omkring sig! Sista tiden nu har jag i och för sig haft ganska bra humör, skönt för mej och min omgivning!
    Gillar verkligen korten på dej!
    KramKram

  3. Therese 19 oktober, 2009 den 10:24 #

    Baby, ta hand om dig… tänker på dig härifrån götet… varma kramar

  4. Agneta 20 oktober, 2009 den 13:20 #

    Vad fina bilder! Puss

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:49 #

      Tack mamsen! 🙂

Kommentera

