Camla by Spindeltjejen

19 Okt

Här är min underbara härliga bimbovän Camilla med sina fejknaglar och fejkblonda hår 😉 *hahaha*
(jag kanske ska tillägga att hon är en smart blondin?)

Visst är hon söööööööööt som grööööööööööt?! 😀

Camilla by Spindeltjejen

 

15 svar to “Camla by Spindeltjejen”

  1. Anonym 19 oktober, 2009 den 23:20 #

    tja har läst lite i din blogg nu o vill ba säga att du e en grym tjej! riktigt inspirerande

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 08:14 #

      Vad gullig du är! Tack så mycket 🙂 Jag är bara mig själv 🙂

  2. a home far away 20 oktober, 2009 den 05:40 #

    Riktigt fina foton av en riktigt snygg tjej!

    Ha en underbar dag
    Kram Gunilla i Singapore

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:49 #

      Tack så jättemycket Gunilla! 🙂

  3. Linda Olofsson 20 oktober, 2009 den 08:19 #

    hejhej,
    Hur är det med dig idag då?
    Puss & Kram /Linda

    Glöm inte att titta in hos mig;
    http://difficult.blogg.se

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:50 #

      Tack för besöket tjejen 🙂 Det är bara fint med mig! Själv?

  4. Sara 20 oktober, 2009 den 09:37 #

    Det är solallergi… Det var hemskt! Aldrig varit allergisk i hela mitt liv men blev det förra året, mot sol… !
    Så jävla tråkigt!
    Massa KRAM!

  5. Petronella 20 oktober, 2009 den 09:48 #

    Hejdu! 🙂 Shit vad kul med en kommentar! 🙂 Det är lite roligt det där, vad vissa ställen blir för vissa människor. Att när jag t ex kom förra året var det precis Skövde som passade, och absolut inte nån varken större eller mindre stad. Det enda som fattas är vatten, men man kan ju inte få allt! 🙂 Tack och detsamma! Peppa tisdag, snart helg! 🙂

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:52 #

      Ja, det är roligt hur man känner om olika platser. När jag växte upp tyckte jag att stan var alldeles för liten och trång och jag ville bara bort. Nu när jag har varit ifrån stan en vända (Stockholm) och blivit ”äldre” så tycker jag att stan har det mesta och den är supermysig 🙂 Lagom storlek 😀

      Ha en jättebra dag tjejen!
      Kram Carro

  6. Art By Tina 20 oktober, 2009 den 11:30 #

    Bilder med livsglädje!

    • CarroBarro 20 oktober, 2009 den 17:49 #

      ;D

  7. MILLA 21 oktober, 2009 den 15:25 #

    hahahah =) ja 4,6 i betyg säger ju en hel del =)

    pusssssssssss

    • CarroBarro 21 oktober, 2009 den 23:35 #

      5.0 var det va? 😉 *S*

  8. JencaPenca 22 oktober, 2009 den 11:21 #

    Camilla är ett riktigt litet snyggo!!! Hahaha Superläckra kort!!!

    • CarroBarro 22 oktober, 2009 den 15:08 #

      Visst är hon! Läckerbiten herself! 🙂

Kommentera

