The Sky is Burning.

18 Okt

Sky by Spindeltjejen.wordpress.com

The Sky is Burning up.

6 svar to “The Sky is Burning.”

  1. We See 18 oktober, 2009 den 14:33 #

    Ja Kenza skulle kunna gå in i ett rum helt osminkad iklädd en potatissäck och ändå vara snyggare än alla andra. Hon är utan tvekan snyggast i bloggvärlden.

  2. Emilia 18 oktober, 2009 den 16:52 #

    Nej för mig är det tredje gången 🙂 förra gången åkte jag o en kompis runt i tre veckor.. såå härligt!! Vill inte till Phuket området men funderar på Krabi eller Koh lanta. Två veckor blir det den här gången… Vi funderar på att kombinera lite olika platser faktiskt 🙂 Kanske börja med Koh Lanta där det verkar vara lite lugnare o sen ta nått med lite mera liv i senare…

    Helst vill jag åka nuuuu 🙂 hihi!

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 20:06 #

      Jag kan rekommendera östra sidan då – har du hört om Koh Samui, Koh Pha Ngan och Koh Tao? Det är tre helt skilda platser men ändå ligger de så pass nära varandra att man utan problem kan kombinera de tre.
      Det går flyg mellan BKK och Koh Samui om man inte vill åka tåg eller buss. Båtar går x flera mellan öarna och det tar 1 timme och 1.5 timme mellan de olika öarna.
      Koh Tao är jättemysigt och ”laidback” med bra snorkling och dykning och härliga stränder. Koh Pha Ngan har en massa fina stränder i norr och fullmoonparty i söder en gång i månaden och Koh Samui har en massa shopping, shower m.m. i Chaweng, men också elefanttrekking, ormfarmer, vattenfall m.m.

      Annars kan man alltid kombinera Krabi och Lanta också, däremot tycker jag att Lanta är lite för ”familjigt” – dvs det är svenska barnfamiljer ”all over” och det känns inte så thailändskt med tanke på alla svenskar överallt, svenska skolan, svenskägda ställen m.m. 🙂

      Kram Carro

  3. Sara 18 oktober, 2009 den 17:15 #

    SNYGGT!!! Grymma Carro!

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 20:04 #

      Jag är inte grym jue 😐 Tack gumman, men jag har svårt att se mig själv som grym 🙂

      Pöss!

  4. Anna 19 oktober, 2009 den 12:48 #

    Jösses vilken vacker bild på himlen, det är otroligt vad vackert det kan vara och att man får se detta vackra underbara, helt gratis 🙂

Kommentera

