– Carpe Diem –

18 Okt

Nu sticker jag och älskling ut igen.
Den här gången blir det till Sara & Benny (och Coco förstås). Ses senare!

Carpe Diem - Spindeltjejen.wordpress.com

Pssssssssssst – Vad gör NI idag?

13 svar to “– Carpe Diem –”

  1. Sara 18 oktober, 2009 den 19:22 #

    Sån underbar bild! Du är så vacker min vän!
    Och gud vad jag vill ha liknande ringar som du! KRAM!

  2. Fanny 18 oktober, 2009 den 20:17 #

    Oj, vilke fin ring du har! Idag har jag varit på Gekås! =)

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 22:42 #

      Åh – det är skoj det! 😉

  3. Suss 18 oktober, 2009 den 20:24 #

    Åhh vilken underbar bild…Så vacker =) Kram kram

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 22:41 #

      Tack gumman! Stor kram!

  4. Sara 18 oktober, 2009 den 21:04 #

    Det är FLD-filtret som gör dom såna och jag gillade den effekten på den modellen. Är det fult? :S
    KRAM!

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 22:34 #

      Näääää det är inte fult! Jag trodde bara att det var ”min” dator som var lite kaiko igen med det blåa på fotona 🙂

      Jag tycker att du är jätteduktig! Så det så! 😀 Du är ju inspiration för mig! 😉
      KRAAAAAAAAM!

  5. Emilia 18 oktober, 2009 den 21:05 #

    Taack för tipsen 🙂
    Koh Samui o Koh Pangang har jag varit på… jättefina båda två 🙂 Funderade lite på dom jag med, smidigt att man kan åka emellan!!

    Du skulle till Thailand nästa år igen förstod jag?! Vart ska du åka då??
    Kram Emilia

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 22:40 #

      Varsågod (om det nu var något till tips) *ler*
      Jag kommer att åka till västra sidan nu i februari/mars som det ser ut nu. Jag gillar Krabi-provinsen och jag älskar att dyka vid Khao Lak och Phi Phi Islands 🙂
      Så det brukar bli nånstans runt omkring där. Ao Nang med alla sina öar runt omkring är verkligen mysigt – det kan jag också rekommendera om du inte varit där?
      Kram Carro

  6. monica 18 oktober, 2009 den 21:07 #

    Så fin du är! Vart har du köpt ringen?

    • CarroBarro 18 oktober, 2009 den 22:39 #

      Tack så mycket! 🙂 Den köpte jag uppe i Stockholm innan jag flög till Thailand i februari 😀 Jag älskar DEM jättemycket och har dem nästan alltid på mig när jag inte är på jobbet 😀

  7. Petra 18 oktober, 2009 den 21:58 #

    Jättefin bild! Ni är så duktiga du och Peter. Här har det fixats på tomten idag och sen nattats barn i flera timmar. nu blir det Ben & Jerry och soffan

  8. Terése 18 oktober, 2009 den 22:00 #

    Ni är självklart välkomna när huset är färdigt!!
    Idag har jag o Emil varit på bio!
    Ses på jobbet i veckan! Kram

Kommentera

