– Kissie –

16 Okt

Ja. Vi är jätteavundsjuka.
Hela den svenska delen av Sverige. För det är såååå snyggt med såna där läppar. Verkligen.

Har ni läst hennes blogg någon gång?
http://kissies.se/

11 svar to “– Kissie –”

  1. Alexandraida 16 oktober, 2009 den 18:15 #

    Hahh hur ser hon ut??

  2. monica 16 oktober, 2009 den 19:04 #

    varför ser jag aldrig när du lägger upp videor? r det ngt jag inte har installerat??

  3. theresan 16 oktober, 2009 den 19:39 #

    Eh, ja,,,jääääätteavis blir vi….;)

    Tack gumman! Vi ska på kennelträning i Vara hela dagen imorgon. Sen hoppas jag att jag kan gå på scrap-mässan på söndag. Du får gärna lägga in en blänkare om det är något särskilt du tycker att jag inte ska missa när jag går dit- förstod att ni ska dit redan imorgon.

    Puss o kram

  4. Tornevall 16 oktober, 2009 den 20:03 #

    Galet. 😀

  5. marica 16 oktober, 2009 den 20:57 #

    Jag har läst den men tycker att hon verkar himla strange 🙂

  6. mhm 17 oktober, 2009 den 16:46 #

    Nej men du verkar ju stalka alla tres bloggar, så jävla tråkigt liv du måste ha.

    • CarroBarro 17 oktober, 2009 den 22:47 #

      Folk utan självironi är inte min grej. Inte folk utan humor heller. Och vem stalkar vem. Lämna mig ifred. Tack.

  7. Anna 17 oktober, 2009 den 17:10 #

    hehe, hon borde göra något åt sin näsa ist för jag ser bara den när man ser henne på bild 🙂

  8. Bella 18 oktober, 2009 den 03:08 #

    jag kollade oxå på detta inlägget på youtube..seriöst herregud.. jag har absolut inga problem med silikon i läpparna, kommer göra de själv en dag.. MEN som hon beter sej i videon är INTE OKEY… tycker de e upp till var o en vad dom vill göra med sin kropp.. men hon gör det bara för att visa upp de när hon sitter i säger en riktigt kuk sugar mun osv, det e ju bara patetiskt, hade hon bara lagt upp en helt vanlig blogg att hon gjort silikon i läpparna och tycker det e snygg och ingenting mer så kunde ja ha ”köpt” det, men hon är som en fjortis som inte blivit torr än.. som sagt ja har inga problem med silikon vart men du vill stoppa de, men så länge den inte över stiger en gräns– vi alla har olika åsikter =)) pöss på dej

  9. papsen 18 oktober, 2009 den 13:32 #

    Det är inte bara denna stackars tjej som fått lida för silikon i kroppen. Försökte själv lägga in en hel hög men det stannade inte där det skulle å jäkklar vilken stor mage jag fick. Shit, jag tror jag ska försöka med hårförlängning nästa gång istället…på ryggen, då kanske det hamnar på rätt ställe.

  10. Julia - Älska utmaningen! 18 oktober, 2009 den 22:51 #

    Stackars liten!!!!

Kommentera

