Jag försvinner nu.

15 Okt

Till jobbet alltså.
Tillbaka hemma imorgon vid 08 och då ska jag slänga mig i sängen. Hoppas att alla bäbisarna är snälla mot mig inatt 😉
Kram på er!

Spindeltjejen

9 svar to “Jag försvinner nu.”

  1. monica 15 oktober, 2009 den 21:30 #

    hoppas det går bra att jobba!!

  2. Suss 15 oktober, 2009 den 22:28 #

    Ha en bra natt på jobbet gumsan kram kram

  3. Wysteriia 16 oktober, 2009 den 01:09 #

    Ja nu funkar mina raw filer, skönt nog ;D hihi.

    Och jag är ju fortfarande i Sthlm då så en fika ska jag säkert ha tid med 😀

  4. We See 16 oktober, 2009 den 05:12 #

    Sen fattas bara röda ögon för att lilla Dessie ska se ut som en albino =)

    Det märkliga med dessie är att åtminstone hon hamnat på nåt ”fyllecells-liknande” fast för tonåringar nån gång när hon halsat för fort ur flaskan. Det har hon skrivit om i sin blogg för länge sen och om jag inte missminner mig har jag skrivit om det i vår blogg (minnet är bra, men kort).

    Att som 14-15:åring vakna upp hos totalt okända människor på bakfyllan borde väl avskräcka en rejält från att dricka igen? åtminstone på ett par år eller så.

    Men som sagt, jag håller helt med att det är väldigt underligt att föräldrarna inte verkar finnas med i varken Paows eller Dessies liv. Man vet att de finns där i närheten men de verkar inte bry sig det minsta om vad tjejerna gör, hur länge de är ute på kvällarna etc.
    Det är sorgligt om nåt.

  5. Sara 16 oktober, 2009 den 07:06 #

    Igår var en bra dag, jag hade besök på jobbet av min vän Ida, det kändes skönt!
    Igår eftermiddag var vi på banken men fick inte bli kunder där för att vi bor i Skövde… Så nu ska vi prata med någon annan i Skövde!
    Som det verkar nu så blir det ingen fotografering alls, har inte hört något om det.. Så det blir städning och höströjning. =)
    KRAM!!
    Hopaps du haft det bra på jobbet!!!

  6. We See 16 oktober, 2009 den 08:34 #

    Oj, detta var ett ämne du brinner för märker jag, sittkissande pojkar =)

    Själv har jag aldrig brytt mig om ifall de sitter eller står så länge jag sluppit se något av det, men om det motverkar prostatacancer så är jag givetvis med på samma spår som du.

    HURRA för sittkissande karlar med andra ord =)

    Hoppas du haft det bra på jobbet.
    Kram

  7. Bella 16 oktober, 2009 den 09:30 #

    Hoppas de har gått bra på jobbet o att bebisarna va snälla;) pöss

  8. Terése 16 oktober, 2009 den 11:46 #

    Ha en bra ledig helg!!
    Har lyckats få biljetter till Whitney!! Ska bli skitkul:-)
    Kram

  9. marica 16 oktober, 2009 den 23:04 #

    DITT JOBB VERKAR UNDERBART 🙂

Kommentera

