– I am Bizzi –

15 Okt

På lördag är det dags för den stora Stämpel -och Scrapmässan i Göteborg och självklart kommer Jenny och jag att köra ner och uppleva denna ännu en gång.

Sen såg jag nu också att det kommer att vara en mässa i Skövde – sista helgen i oktober. Och ja. Jag kommer att gå dit också 🙂 Jag jobbar lördag kväll den helgen och mässan håller på 10-17. Så mellan 10-14 kan jag i alla fall vara med innan jag måste rusa till jobbet. Någon mer som ska dit?

Framöver har jag lite planerat (förutom 100% jobb då).

15 okt – Sissi kommer när jag vaknar vid 16 eller 17-tiden.
16 okt – Vakar av på morgonen. STÄDA. Tjejmiddag hela kvällen hemma hos Jasse (med Milla, Helen m.fl.)
17 okt – Göteborg med Jenny + ett par till för Scrapmässan m.m.
18 okt – Städdag, baka, klippa, fixa och dona.
19 okt – Jobbar nätter igen…
31 okt – Scrapmässan i Skövde. Besöka S:a Birgittas Kyrkogård på kvällen. Alla Helgona. SATISfaction  
                utställning på Cementa med Sara & Tina (så klart!)

7 nov – STOCKHOLM. Stannar till onsdag morgon.
10  nov – PINK
13 nov – Åker till min vän Suss i Borås över natten
19 – 21 nov – ”Stad i Ljus” i Skövde. Planerar att fota en massa!


Även planerat att planera in:

  • Julbaka med vännerna
  • FIKA
  • FOTA
  • Åka till min kusin i Karlstad över en natt
  • Åkatill mina vänner i Göteborg över en natt
  • Försöka få mina vänner att komma till lillstaden och hälsa på
  • Planera in tjejkvällar med en massa dramafilmer
  • Kika ikapp mina TV-serier (kanske behöver vara ledig i några veckor?!)
  • Scrappa julkort
  • Fixa julklappar
  • En rejäl utekväll med Sissi & Co
  • Tv-spelslirarkvällar med Frasse & Freddan (och fler?)

Har jag glömt något nu?
Just det – Träffa min familj, älskling och vänner så klart 😉

11 svar to “– I am Bizzi –”

  1. Johanna 15 oktober, 2009 den 06:43 #

    Haha,kom aldrig mer o säg att du aldrig är ledig gumman för nu får du sota för det själv ! Haha! Du har ju någor inplanerat hela tiden..orka lixom,no way !

    Nähä du, nu får du skylla dig själv om du är trött och ”pip” inte över det…du är galen som har så mycket inplanerat när du knappt har nån tid över som du säger=( PUss

    • CarroBarro 15 oktober, 2009 den 07:55 #

      Ho ho ho – Look who’s talking now 😉 Jag klagar inte – jag tycker att det är KUL att ha mycket runt omkring mig. Men jag känner att jag skulle behöva ett riktigt röj här hemma också 🙂 Man får klaga ibland – men inte jämt! 😀 Puss på dig!

  2. Petra 15 oktober, 2009 den 06:45 #

    Kul med scrappingmässa! 🙂

    Vi ska träffas i helgen och scrappa. KUL!

    Säger som Jojo, skyll dig själv 😉

    kram

  3. Sara 15 oktober, 2009 den 07:35 #

    Japp du har glömt min och Tinas utställning :p
    Den 31/10 och den 1/11.

    Ikväll ska jag och Benny till banken… Hopaps hoppas vi kommer köpa bilen i morgon!
    Ska kika på mitt schema, hopaps hoppas jag är ledig en kväll så du får komma och lära mej PS, kan man ha det på svenska? :s Svårt med boken som är på svenska men programmet på engelska…
    Ja din vän Suss verkar vara en fantastisk person.. du har ju massa vänenr och jag fattade fel, trodde inte hon bodde så långt bort och så frågar jag om en promenad… pisamma Sara!
    Ska till Previa i morgon, fick tid med psykologen så jag får gråta av mej! Skönt”

    Massa Kram!

    • CarroBarro 15 oktober, 2009 den 07:57 #

      Det är klart att jag ska skriva upp den! Jag visste att det var något jag glömt! Den hinner jag SJÄLVKLART att komma förbi! CHECK! 🙂
      Ska ni köpa bil? Ohhh vad skoj!
      Ja, eller så får du komma förbi här så kan jag visa dig – vilket som 🙂 Jag har den på engelska – det är nog lättaste – allting förklaras i engelska i olika Tutorials och så också 😀
      Jaaaaaaaaaa – hon är underbar! 🙂 Promenix blir svårt, hon bor i Borås 😉 Men vi kan ta en prommis ihop när hon kommer och hälsar på mig nästa gång 😉
      Stor kram!!!

  4. Art By Tina 15 oktober, 2009 den 08:48 #

    Du har missat att planera in vår utställning=)

  5. therese 15 oktober, 2009 den 09:05 #

    Hej tjejen!!!
    vilken go blogg du har. jag gillar den 🙂 och herregud vilka bilder ni tar! är galet imponerad!!
    hör av er om ni/du kommer ner till Göteborg, min lägenhet står alltid ledig såklart.

    stor kram,
    ”kusin”-therese

  6. Sara 15 oktober, 2009 den 09:13 #

    Ja vi får se när och var vi ses. Vet inte hur min vecka ser ut… :S
    KRAM!

  7. Suss 15 oktober, 2009 den 09:34 #

    Åhh gumman, jag vill oxå på scrapp mässan men jag jobbar hela helgen =( Fast å andra sidan har jag massor av saker och jag best5ällde nya prylar för 1000 kr från panduro hihi…Här skall scrappas. Visst va fotot fint, jag satt som förstollad igår kväll, hoppas att det är fint väder när du kommer, jobbar du den dagen eller kan du komma tidigare på dan….Saknar dig och nu längtar jag tok mkt…Hoppas att vi kan kramas i stockholm oxå, det är ju snart =) Massa kramar till dig sötis

  8. marica 15 oktober, 2009 den 13:29 #

    Jag bjuder in mej själv på utekvällen med dej och Sissi och co 😉 KramKram!

  9. Majo 15 oktober, 2009 den 19:28 #

    vet du om mässan har någon hemsida? vill så hemskt gärna gå på en scrapping mässa…

Kommentera

