Jag är verkligen blond & blåst.

13 Okt

Jag är vaken!
Jag sitter med en kopp nybryggt hasselnötskaffe och ska snart hoppa in i duschen för att vakna till liv lite mer.
Jag har sovit i lite mer än en timme och skulle glatt kunna lägga mig och sova för resten av natten.

Men det kan jag ju inte, för jag ska åka och jobba och jag måste erkänna att jag verkligen är blond & blåst (nej då, inga fördomar alls) när jag la mitt senaste schema. Inte nog med att jag jobbade 6 dagar förra veckan och stack till Ullared min enda lediga dag…
Jag var ledig igår och idag går jag på nätter igen.
TRE stycken på raken. När hade jag tänkt vila mellan varven? 🙂

Jag hoppas (men ändå inte) att det blir en del att göra på jobbet inatt så att jag håller mig vaken!

    

   

Vad ska NI hitta på för skoj i veckan? 🙂

6 svar to “Jag är verkligen blond & blåst.”

  1. Alexandraida 13 oktober, 2009 den 20:39 #

    Ååå jobbar du med bebisar.
    *avis*
    Hoppas det går bra att jobba..
    Kram

  2. Sara 13 oktober, 2009 den 20:51 #

    Jippi!! Gärna Photoshop! Weeiioo!
    Skickar du hit lite kaffe? Det var såååå gott! Massa Kram!

  3. misstigerchic 13 oktober, 2009 den 20:56 #

    Du kanske var trött då du gjorde ditt schema gumman=) Men du far o flänger varje gång du är ledig du,ta vara på dina lediga dagar istället!

    Puss

  4. Veronika 13 oktober, 2009 den 22:19 #

    Mycket fina bilder i din blogg 🙂

    • CarroBarro 14 oktober, 2009 den 16:47 #

      Tack så jättemycket och tack för besöket 🙂

  5. Mamma 14 oktober, 2009 den 16:42 #

    Men lilla vännen vi har ju pratat om det här att du måste ta lite tid med bara dig och hoppa en fika en gång. eller? Du får ta egen tid med oss i Thailand. Puss

Kommentera

