– Fullspäckad Dag –

12 Okt

Förra veckan var verkligen full av jobb och annat.
Jag jobbade 6 dagar och var ledig en. Det var i torsdags och då var jag i Ullared – d.v.s. ingen direkt vila eller ”hinnamedhemmetochstädaochtvättaochdona”-dag.

Idag är jag ledig igen!
Och imorgon natt går jag på nätter.

Jag har just tuggat i mig lite frukost i form av macka och ett stort glas O’boy (inte speciellt nyttigt – men ack så gott!) och ska fixa till mig och köra iväg till grannstaden Falköping för att möta upp Sissi och tillbringa en del av dagen med henne och barnen.
Senare i eftermiddag ska jag möta upp Sara för lite fotografering (sällan va? *ler*). Vi får hoppas att vädret håller i sig och att det kanske bli lite sol också  – det vore rolig(are)t.

Vad ska NI hitta på idag?

8 svar to “– Fullspäckad Dag –”

  1. Wysteriia 12 oktober, 2009 den 11:01 #

    hehe men då får ju du också se till att gå dit ;P *tycker*

  2. misstigerchic 12 oktober, 2009 den 11:36 #

    Men du var väl sjuk förra veckan gumman?=(

    Jag är nu äntligen ledig, är underbart men gaah vad jag avskyr att vända dygnet åt detta hållet =/

    Jadu,jag har duschat,ska sätta fart med städning här hemma nu…hämta Oliwer vid 14 sen kommer Amanda vid 15 och sen är det full rulle och jag ser fram emot att få gå o lägga mig igen……

    Puss

  3. Bella 12 oktober, 2009 den 11:42 #

    Hoppas vädret håller i sej så ni kan fota=) för min del är det skola och plugga till prov=( pöss

  4. monica 12 oktober, 2009 den 11:51 #

    jag ska på medarbetarsamtal innan jag ska jobba 15-22, idag. Ska hinna med att äta lunch nu och sen försöka sova lite… Hoppas du får en bra dag.

  5. Malin 12 oktober, 2009 den 17:11 #

    Låter som om du kommer ha en toppendag. Jag kom precis hem från jobbet och nu bär det av på bio! 🙂 Flickan som lekte med elden!

    Hoppas solen visade sig hos dig!
    KRam

  6. Linda 12 oktober, 2009 den 18:02 #

    Ah vad bra, då är det antecknat!! Veckan ahr varit bra,jobbar o står i,partajade i lördags o denna helgen skall vi på Tyroler fest i göteborg;)
    En vän fyller kommer över 40 personer dit=)

  7. sissiliten 12 oktober, 2009 den 18:35 #

    Hej gumsan

    Tack för idag. Jag njuter verkligen av ditt sällskap.
    Vi ses på torsdag.
    Pöss

  8. Wysteriia 13 oktober, 2009 den 00:37 #

    Svar: jag tror filmen är SKITDÅLIG och just därför måste jag nästan se den,haha 😉

Kommentera

