Lite smått galen inflyttningsfest :D

11 Okt

Spana in de här underbara tjejerna. Fotona säger väl allt? 🙂

TACK för att bland annat NI förgyllde kvällen!

091010-Inflyttningsfest-hos-Sissi

7 svar to “Lite smått galen inflyttningsfest :D”

  1. sissiliten 11 oktober, 2009 den 13:50 #

    Ha ha ha jag skrattar ihjäl. Fy faan va roligt. Detta ska jag visa Åse o nina när dom kommer upp med pizza strax:-)

    Vi var pigga allihopa idag. Var uppe redan vid 8 trots att vi var isäng först halv fyra. Milla låg med hinken i högsta hugg hela natten 🙂 Men nu mår hon bra.

    Tack för attd u kom. Tycker sååååå mycke om dej o ser fram emot att få hem resten av bilderna imorgon 🙂

    Pössa

  2. Bella 11 oktober, 2009 den 17:35 #

    Bra att kvällen va lyckad =) ser så ut på korten hihi,..puss

  3. sofiabergdén . 11 oktober, 2009 den 19:35 #

    Haha, snygga bilder ^^,

    Dom skriker: PAAAARTYYY! 😀

    kram

  4. Malin 11 oktober, 2009 den 19:40 #

    Det verkar onekligen som om ni haft roligt! :)Jag blir sugen att gå på fest! 😀
    kram Malin

  5. marica 11 oktober, 2009 den 20:56 #

    Å det här missa jag 😦 Nästa gång ska jag minsann kunna va med 🙂 Kram

  6. Suss 11 oktober, 2009 den 22:22 #

    Lovely…Fy tusan vad roligt med en riktig fest….=) Kika in på min ”nya” sida…Håller på å fixa med den, men nu behöver du inget lösen 😉 sussbloggar.blogg.se PUSS hjärtat

  7. Anna 12 oktober, 2009 den 11:06 #

    Det såg ut som att ni hade roligt 🙂 Ha en trevlig ledig dag! 🙂

Kommentera

