Missa INTE det näst nyaste inlägget. Tävling?

9 Okt

Det verkar som att de flesta av er missar att läsa mitt näst nyaste inlägg som handlar om en TÄVLING? 😉

Ni som har BLOGLOVIN’ missar så klart ingenting för där kommer alla inlägg upp ett och ett och man kan vara säker på att inte missa att läsa igenom något.

Är det ingen mer som vill vara med och tävla om Dan Browns nya bok? (författaren till ”Da Vinci-koden” och ”Änglar och Demoner”)

Kram Carro – The Crazy Blonde

7 svar to “Missa INTE det näst nyaste inlägget. Tävling?”

  1. huskatten 10 oktober, 2009 den 11:37 #

    Har aldrig läst hans böcker så jag kan ju ej säga varför han e så bra?

  2. Annis 10 oktober, 2009 den 12:52 #

    Man måste ju få tänka till lite innan man är med å tävlar! Å det går ju trögare när man är blond… ;o) Men nu är jag med iaf :o) Pöss

  3. misstigerchic 10 oktober, 2009 den 13:49 #

    Njae,vet ej ännu…är ingen tävlingsmänniska för jag vinner aldrig,hah! PUss

  4. We See 10 oktober, 2009 den 16:35 #

    Oops. Har ändrat i inlägget nu så det står att tävlingen pågår till den 16:de =)

  5. Amanda Elbemo 10 oktober, 2009 den 16:57 #

    Vad roligt!:D

  6. karro 10 oktober, 2009 den 17:49 #

    cool blogg !

  7. Linda 11 oktober, 2009 den 10:09 #

    Hej vännen, aha oki. Mortens har blivit väldigt bra nu när de har renoverat..!Kanongod mat med!
    Joooo jag har ju helklipp i min webshop vad skulle DU vilja ha med?

    Tänkte skriva ett inlägg om detta senare,o höra mig för vad andra skulle vilja ha med;)

Kommentera

