Doin’ some shoppin’

9 Okt

091008 Spindeltjejen har shoppat i Ullared

18 svar to “Doin’ some shoppin’”

  1. Maria 9 oktober, 2009 den 14:06 #

    OJ, nu vill jag verkligen ner till Ullared.
    Kittyväskan fick dotterna av grannen som var där nere.

  2. Helenah 9 oktober, 2009 den 15:15 #

    holy cow, det var inte lite!:))

  3. Therese 9 oktober, 2009 den 15:20 #

    Men SHIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTT!! haha…du är inte klok:) Jag brukar också scrap-shoppa där…men inte riktigt i DE dimensionerna;) puss

  4. Markus 9 oktober, 2009 den 16:22 #

    Haha! Sådär blev det för mig med för några dagar sen 😉 GeKås e sjukt kul haha

  5. angie 9 oktober, 2009 den 17:07 #

    Tjena, måste bara passa på att säga
    vilken härlig blogg du har. Kolla gärna
    in min blogg om du har tid, måste fixa
    fler besökare. Tycker själv att det är jätte
    jobbigt när jag får sånna här komentarer
    i min blogg. Men vad ska man göra ? haha!
    Ha en bra dag. LATER!

    http://www.Arouse.blogg.se

  6. Terése 9 oktober, 2009 den 17:11 #

    Vad vore livet utan shopping?
    Ha en bra helg!
    Kram 🙂

  7. Evelina 9 oktober, 2009 den 17:43 #

    Gudars kvinna ;D
    Gekås är bra på många sätt 🙂

    Kom på bara sådär, du är inte sugen på att ha en vad ska man kalla dom ”extra” sängstomme från ikea till malm serien.. 😉 shit fattar du vad jag menar? 😛
    haha! Ska sälja min…

    Kramar

  8. misstigerchic 9 oktober, 2009 den 17:45 #

    Hehe, jag ser nööööötcreme *hihi *Slurp* Shoppingen ser lyckad ut,det ser ut som det SKA se ut när man varit på Ullared,då ska man handla så in i norden,helst fylla vagnen o lite till,haha!

    Nästa gång får vi ha en Ullareddejt gumman….eller vad säger du ?=) PUss

  9. Linda 9 oktober, 2009 den 19:06 #

    hihi jisses vaddu handlat!!
    Jaaaa snart är köket klart!Skall bli underbart, pappa är här o kopplar in vattnet nu!sedan så är det ju lite småsaker kvar..

  10. Annis 9 oktober, 2009 den 19:09 #

    Å jäklar vad grejer!! Skoj :o) Jag måste få följa med någon gång :o) Pusspuss

  11. Petra 9 oktober, 2009 den 22:10 #

    KUL! 🙂 Jag måste få in ett besök där. När ska du visa shoppingen från erotikbutiken då? 😉 *hihi*

  12. Alexandraida 9 oktober, 2009 den 22:36 #

    Hheeh och vi bor nästan grannar med gekås 😉
    Man kan fynda riktigt mycket där =D
    Kram

  13. emmie 10 oktober, 2009 den 02:05 #

    skit söt blogg! kolla in min blogg, puss

  14. Art By Tina 10 oktober, 2009 den 08:20 #

    Jäklars vad mycket grejer du fick med dig hem!

  15. marica 10 oktober, 2009 den 16:55 #

    Jag brukar va så trött när jag kommer till pysslet att jag aldrig köper sånt på gekås, barnkläderna tar min energi 😉
    Kramiz

  16. Mia 10 oktober, 2009 den 19:44 #

    Hej vännen!! Gud så kul att shoppa loss sådär, och särskilt en massa scrapsaker… Jag blir så scrap/pysselsugen när jag ser en massa skojiga pysselsaker. Undrar just när man ska få tid för det, hm… Blir glad om jag hinner med att SKRIVA några julkort i år, haha… Lessen att det var tusen år sen jag var inne och kommenterade, brukar ju följa din blogg så gott som varje dag. Har inte känt mig helt kry på sistone och Emmy är oxå snuvig och vaknar 2-3 ggr /natt. Inte så kul. Hoppas man klarar sig från flunsan nu iaf. Är i valet å kvalet om jag ska låta vaccinera mig eller ej (jobbet fixar)… Nä, nu ska jag käka lite skaldjurspanna och se på fotbollen. Spännande! Ha en fortsatt skön helg, själv jobbar jag 40 timmar denna helgen… 16 avklarade och ett dygnspass kvar imorgon, suck… KRAM på dig!

  17. Wysteriia 11 oktober, 2009 den 19:42 #

    haha galning där 😉

  18. Zarah-Lou 11 oktober, 2009 den 21:03 #

    Men jösses kvinna!!!! xD xD

    JAG VILL OXÅ TILL GEKÅÅÅÅÅS!!!!!

Kommentera

