Några tusenlappar senare… Klara, färdiga… GÅ!

8 Okt

091008 ULLARED by spindeltjejen.wordpress.com

19 svar to “Några tusenlappar senare… Klara, färdiga… GÅ!”

  1. Art By Tina 8 oktober, 2009 den 23:03 #

    Det var skoj att höra – att jag passar i mina leolegs. Tur det, för jag har säkert sju olika par i olika nyanser och mönster. Love them=)

    Hittade du något skoj i alla dom dära påsarna?!

    • CarroBarro 8 oktober, 2009 den 23:19 #

      Oh ja! Jag blev rätt fattig efter dagen *fniss* Det kommer lite fler foton imorgon (om jag orkar) på lite inköpta grejer – blev en hel hög med scrappinggrejer – det var tokigt billigt. Och ljus och sånt där inför hösten 🙂 Har du haft en bra dag?

  2. Bella 8 oktober, 2009 den 23:31 #

    va detr mycket folk i dag med el? va ju kaos när vi va där suck.. varför går ni ut i omgångar? likabra o handla allt på en gång=) pöss

    • CarroBarro 8 oktober, 2009 den 23:40 #

      Äh orka! 😉 Vi var hungriga och vill ha riktig lunch emellan 😉 Vi åkte hemifrån vid 06.30 och sen hade vi halvlek vid 13-tiden. Sen var vi helt klara till 15. Pust! Det är så mycket som ska handlas hit och dit och man måste titta och känna och knuffas med alla tanter och kundvagnar. Och tanterna tror att de ska få gå före överallt för att de är gamla. Sånt kan jag bli irriterad på 🙂 Och så har de mage att se griniga ut och säger inte ”ursäkta” när de knuffar in vassa saker i sidan på en som sticker ut från kundvagnen. Grrr 😉 Det var rätt mycket folk ja. Men ingen kö in och nästan ingen kö ut. Max 5 minuters kö i kassan 🙂 Pöss!!

  3. Wysteriia 8 oktober, 2009 den 23:37 #

    Oj men jisses så ni shoppade då!! 😀

    • CarroBarro 8 oktober, 2009 den 23:41 #

      Yäppz! 😉

  4. JULBLOGGEN 9 oktober, 2009 den 00:22 #

    Hehe Ullared är nice! Tur att jag inte har sååå lång resväg. 🙂

    • CarroBarro 9 oktober, 2009 den 00:33 #

      Åh fusk! 🙂 Fast å andra sidan – hade jag inte haft långt så hade jag varit ruinerad VARJE månad 😉 *skratt*

  5. Mia 9 oktober, 2009 den 06:46 #

    haha, oj! det var inte lite (:

  6. Papsen 9 oktober, 2009 den 07:12 #

    Ni skulle nog tagit med släpet som jag föreslog 🙂

  7. We See 9 oktober, 2009 den 09:22 #

    Ja, jag tror han är gay. (Krille alltså) Men ibland läser man att han är bi, jaja. Ingen aning.
    Personligen tycker jag han ser jätteplastig ut. Som en barbiedocka. Inte Ken, utan snarare som en tjejbarbie man klippt av håret på och tryckt in brösten ungefär =)

    /L

  8. We See 9 oktober, 2009 den 09:27 #

    Ang. amirs mormor.
    Ja, hans mormor verkar lite för snäll.
    Jag tycker att det är en självklarhet att man hjälper familjemedlemmar i pengakris om de verkligen har en sådan av något slag.
    Men jag skulle ALDRIG handla mat till min syster t.e.x om hon dagen innan slösat 5000 kronor på ett skönhetsingrepp. Aldrig.
    Min syster skulle iofs aldrig prioritera så illa.

    Tror Amir kommer betala sina räkningar när han får sin blogglön i fortsättningen, sen kommer han shoppa upp resten av sina slantar på massa strunt, besök hos Bobby the frisör, äta ute två ggr per dag samt fika, festa på krogen, köpa kläder osv.
    Han kommer nog leva som en kung första veckan varje månad och resterande tre veckor kommer han leva på nudlar samt det han kan tigga till sig från sin mormor.
    Tragiskt

  9. Mamma 9 oktober, 2009 den 10:12 #

    Tack vännen för en trevlig dag.

  10. julia 9 oktober, 2009 den 11:34 #

    Åh jag älskar gekås =) Ska åka dit snart med, kommer lbi riktigt nice!
    Ja, tycker de e viktigt att vi vågar prata om det mer öppet! Vad bra att du pratat med dom om hur du vill ha de! Tror de underlättar enormt om nu olyckan skulle vara framme…! Men ita arkivet är kanonbra, där finns allting. Hur tog din familj och vän när du pratade med dom om detta=
    kramar =)

    • CarroBarro 9 oktober, 2009 den 12:03 #

      Det är klart att det inte är något som man vill tänka på, men olyckan kan vara framme så lätt och i och med att jag blir akut sjuk med livshotande tillstånd så kan det gå fort och helt plötsligt finns man inte mer? 😦 Och de runt omkring tycker nog att det är bra att de vet om hur jag vill ha det 🙂 Det känns skönt att veta att det blir på ”mitt sätt” om det skulle inträffa i alla fall – även om det är något som jag INTE önskar 🙂
      Kram på dig!

  11. Anna 9 oktober, 2009 den 11:47 #

    Ojoj, det var inte lite påsar med pinaler 🙂 Jag vill också åka iväg och shoppaloss lite.. eller vänta.. det gjorde jag för inte sååå längesen 🙂 Trevlig helg på dig =)

  12. Fanny 9 oktober, 2009 den 11:57 #

    Ullared underbart!! Ska oxå dit med syster och mamma den 18:e oktober.. =)

  13. marica 10 oktober, 2009 den 15:45 #

    Nice Nice!
    I love gekås 🙂

    Kram

  14. Annis pannis 10 oktober, 2009 den 17:09 #

    MY OH MY!! JÖSSES VILKA SHOPPINGDROTTNINGAR NI ÄR:-) Hi hi minns minsann när jag fick följa med på ett rally till Gekås! Puss och kram

Kommentera

