F’låt!

7 Okt

Måste bara hoppa in här och ursäkta för mängden inlägg som kommer på en och samma gång.

Ni behöver givetvis inte slänga in kommentarer på alla.
Jag vill bara visa vad jag har haft för mig under dagen, som har hållt igång från strax innan 07 imorse till 12 timmar senare.

Ps – Sen får ni ha ögonen öppna, för jag tänkte slänga in TÄVLINGEN här imorgon!

Kram Carro

091007-I'm-a-surikat

 

7 svar to “F’låt!”

  1. Mamma 7 oktober, 2009 den 22:09 #

    Söta underbara DU.

  2. Sara 7 oktober, 2009 den 22:21 #

    Som jag sa idag: Du är ALLTID söt!

  3. sissiliten 7 oktober, 2009 den 22:28 #

    Du är så underbart fin vännen. Jag är så glad att jag har dej.
    Nu ses vi snart. Puss puss

  4. huskatten 7 oktober, 2009 den 23:31 #

    Meerkat heter det på engelska din fjant!! 🙂

    • CarroBarro 8 oktober, 2009 den 20:11 #

      Det VET jag väl!! 🙂 The Meerkat Family 😉 Men jag leker ju bara dum 😉

  5. marica 8 oktober, 2009 den 18:36 #

    Du verkar vara så himla underbar mot alla dina vänner! Jag hoppas att det uppskattar att ha en så bra vän vid sin sida!!
    Fin är du, men det är du alltid! Kram!

  6. MILLA 8 oktober, 2009 den 21:14 #

    men du är ju bara för sööööööööööööööööt =)

Kommentera

