Ambulanstripp och Kärringrally

6 Okt

Hej alla!
Hoppas att ni har haft en riktigt bra dag? Jag är hemma efter jobbet och har just tryckt i mig en macka innan jag ska hoppa ner i sängen och snarka i några timmar – för att inte tala om alla härliga mardrömmar jag hinner se i mitt huvud innan jag ska vakna igen! *ironisk*

Jag får (läs: TAR) lite sovmorgon imorgon, för jag ska åka iväg på ambulanstransport till Göteborg imorgon förmiddag.

Imorgon blir det lite fler inlägg (om ni inte är trötta på att läsa här inne? Är det något ni vill läsa mer om?)

I övermorgon ska jag på kärringrally förresten! Det blir Ullared och Gekås för hela slanten! *hähä*

Transportkuvös
Foto: Google Bildsökning.
20 svar to “Ambulanstripp och Kärringrally”

  1. Wysteriia 6 oktober, 2009 den 23:54 #

    jajemen nu är snön här 😉 Den försvinner väl dock men men 😛

    Uscha gekås, hoppas det inte är så mkt folk där för då är det fan jobbigt ;P

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:25 #

      Ja, men förhoppningsvis är det inte så mycket folk nu innan helgen! 🙂

  2. a home far away 7 oktober, 2009 den 05:43 #

    Ja hihi varför trivs vi såååå mycket bättre bakom kameran, men det är perfekt, det är sällan nån kommer på att fråga om man själv vill va me på kort…även om det händer något oftare nu för tiden:)

    Kram Gunilla i Singapore o tack för dina krya på dig hälsningar!

  3. We See 7 oktober, 2009 den 07:34 #

    Åh, vad trevligt med någon som förstod ironon i mitt ”stackars lilla rika flicka-inlägg” =)

    God morgon förresten =D

    Kram

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:24 #

      Jodå, jag förstår en del fast att jag är blond 😉

  4. monica 7 oktober, 2009 den 07:49 #

    de har tydligen öppnat en erotisk affär utanför gekås i ullared!! Jag vill oxå dit men får se om det hinns med nu unnan jul o så!

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:23 #

      Aj nåou! 😉 Jag ska dit! Kanske kan få med morsan in också! 😉 *skratt*

  5. Sara 7 oktober, 2009 den 07:51 #

    Vi vill ha massa inlägg juh!!
    Ska kika på måndag och tisdag, hopaps på måndag! Kram

  6. Therese 7 oktober, 2009 den 09:58 #

    Ullared FTW !!! 🙂 När jag har pengar igen ska jag åka dit. Hoppas ambulanstripen går bra och att knytet i lådan har det varmt och mysigt

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:23 #

      Det var inget knyte i en låda idag, det var ett litet knyte utanför en låda idag 😉

  7. Art By Tina 7 oktober, 2009 den 11:53 #

    Ambulanstransport?

    Skoj med Gekås – en av mina favoritutflykter.

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:20 #

      Ja, jag är sjuksköterska på en iva/akutvårdsavdelning för barn och ibland behöver man åka och hämta/lämna barn i Göteborg som har vårdats pga operationer eller intensivvård 🙂 Så idag har jag varit iväg på en sån transport 🙂

  8. Marie. 7 oktober, 2009 den 16:17 #

    Hahah, Kärringrally?!?! Sov så gott på sovmorgonen och hoppas kråkan i näsan flygit sin väg =)
    KRam M

  9. Anonym 7 oktober, 2009 den 16:21 #

    scrapbooking!:)

  10. Emma 7 oktober, 2009 den 17:06 #

    Det är alltid roligt att läsa din blogg! 🙂 Vad kul med transport, det är bland det roligaste som finns på vårt jobb tycker jag.. Kram

  11. Wysteriia 7 oktober, 2009 den 18:34 #

    Och jag som blev så otroligt besviken på filmen ;P usch så tråkig den var, haha 🙂

  12. MILLA 7 oktober, 2009 den 19:03 #

    behöver def Carro time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    När kan du?? jag kan ju nästan när som helst…
    puss på dig

  13. Linda 7 oktober, 2009 den 19:59 #

    Fiskarna skall flyttas in i akvariumet över vintern,haha dom är skitstora nu!
    Ja 7:e januari är en bra dag för att gräma sig över sin ålder..

  14. Petra 7 oktober, 2009 den 20:34 #

    Vad kul/intressant att åka med på transport!

    Åh är avis på ditt Gekås besök. Muttrar fortfarande för att jag inte köpte de kuddar jag kollade på där men det får blir ett till besök innan jul.

    kram

  15. marica 7 oktober, 2009 den 20:42 #

    Å Ullared! Me like 🙂 men jag har aldrig kommit ut därifrån under 3000 kr och brukar ofta handla för runt 4500 kr så min sambo vill sällan skicka dit mej, he he 🙂 Hoppas ni hittar mycket bra! KRAM o kör lugnt!

Kommentera

