Love in the Sunshine

5 Okt

Kollage Spindeltjejen och Älskling

18 svar to “Love in the Sunshine”

  1. Sara 5 oktober, 2009 den 22:05 #

    Förstår att du är njd! Motiven är så vackra!
    DU är sååå vacker! Massor med Kramar!

  2. Sara 5 oktober, 2009 den 22:19 #

    Blev så inspirerad av dina färgade-ögon-bilder så jag har med kycjats med en! 😀
    Ja det vore underbart att bara åka bort en dag och umgås! Lovely!

  3. Sara 5 oktober, 2009 den 22:22 #

    psst… känslan i bilderna, förutom Maliiins underbara instas, kommer från Soft Focus-filtret! 😉

  4. Wysteriia 5 oktober, 2009 den 22:34 #

    Svar: Gratisbio är ju sketabra 😛 Får man ju gratis presentkort då o då, det tackar iaf inte jag nej till 😉 haha!

  5. Mamma 5 oktober, 2009 den 22:37 #

    Jättefina bilder på er, kanske kan bli en förstoring på er som ni kan sätta upp.

  6. Tina 5 oktober, 2009 den 23:20 #

    Åh vad ni är fina, vilke leenden! Blir glad av att titta på er!

  7. Bella 5 oktober, 2009 den 23:22 #

    jättefina kort =) pöss

  8. Sara 6 oktober, 2009 den 07:03 #

    Jag tog så extrem för för jag tyckte det var coolt, har ju precis lärt mej att göra så 😉 Men ajg hänger med io ditt tänk! =)
    Jag ska kanske till tatueraren på onsdag… men ikväll då? Kram

  9. Suss 6 oktober, 2009 den 08:09 #

    Jättefina kort gumman =)

  10. Terése 6 oktober, 2009 den 09:05 #

    Hello!
    Kul att du hittade min bogg! Dock inte lika proffsig som din 🙂 Hoppas att du kryar på dig, så ses vi snart på jobbet. Kramar

  11. MILLA 6 oktober, 2009 den 10:33 #

    Det är ju sjukt vad fin din blogg är… jag blir nästan tårögd när jag läser den och allt lite avundsjuk på allt kärleksspirande…

  12. julia 6 oktober, 2009 den 14:33 #

    Åh vad roligt med en riktigt grym kamera! Forografen som fotade mig idag visade lite av sin utrustning och jag blev så sugen på en ordentlig kamera! Haha, håller med! Ja å mina syskon bråkade med mycket, men när jag flyttade hemifrån kom vi helt plötsligt överens om de mesta! =)=)
    KRAMAR!

  13. Fru Inredning- Kristina 6 oktober, 2009 den 14:43 #

    Å så fina bilder på er:-)

    Tack för din snälla kommentar inne hos mig:-)
    Kram Kristina

  14. Emilia 6 oktober, 2009 den 17:01 #

    Superduper fina kort!! Tänk om man vore så bra på att fota *avis*

  15. Anna 7 oktober, 2009 den 00:05 #

    Bilderna blev jättefina 🙂 Hoppas du har det bra 🙂

    • CarroBarro 7 oktober, 2009 den 19:24 #

      Tack 🙂 Det har jag 😀

  16. Malin 7 oktober, 2009 den 20:27 #

    Verkligen fina foton! Ögonen är helt fantastiska på alla! Ett sånt fint par ni är! Förstår inte varför ni inte vill stå framför kameran! 🙂

  17. marica 7 oktober, 2009 den 20:40 #

    Du ska va nöjd! Riktigt fina bilder och fina motiv såklart 🙂

Kommentera

