Spindelmannen & Spindeltjejen

4 Okt

Jag åkte hem till mams & paps och blev bjuden på mat – mycket gott!
Sen blev jag akut trött och la mig på golvet helt däckad. Förflyttade mig till soffan i ena vardagsrummet och slocknade totalt i två timmar! Så jag har inte gjort speciellt många knop idag, jag har liksom ingen ork i kroppen när jag mår så här. Jag har inte ont i halsen och är inte överdrivet snorig eller så, men det är något som spökar och slukar min energi. Jaja. Det går nog över innan jag gifter mig! (försöker låta positiv)

Här kommer lite background angående mitt nickname Spindeltjejen.
Som många av er vet har jag haft det här smeknamnet sen jag var 16 år – alltså i 14 år nu. Och det är många som känner igen mig genom namnet, ni har säkert sett mig smyga runt på nätet (spindelnätet?!) med samma nick.

Spindelmannen och Spindeltjejen

Här är ett foto på mig som 16-åring, så vet ni vad jag menar med smala ben… (och ja – jag vet att jag inte ser klok ut… men det här är alltså 14 år sen….) Jag kunde få runt tumme-pekfinger runt mina vrister. Det kan jag INTE nu! 😉
Spindeltjejen

10 svar to “Spindelmannen & Spindeltjejen”

  1. We See 4 oktober, 2009 den 20:28 #

    Och det är inte ens några intressanta inlägg de kopierar av varnadra, utan totalt meninglösa inlägg som handlar om noll och ingenting. Varför kopiera något sånt?

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:34 #

      Jag har ingen aning – jag fattar inte att de inte har något liv att leva – på riktigt liksom? 🙂

  2. marica 4 oktober, 2009 den 20:48 #

    Hi Hi kul att veta vart nicknamet kommer ifrån! KRAM

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:51 #

      Ja, det har hängt med under några år nu 🙂 Kram!!

  3. Evelina 4 oktober, 2009 den 20:58 #

    Haha 😀
    Det är kul med ett smeknamn med kärlek bakom?!! 🙂

    Kramar

  4. Emma 4 oktober, 2009 den 21:57 #

    Hihi du var lika söt då som nu 🙂

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 23:58 #

      Tack sötis, du är bra söt du meeeeed 🙂

  5. Fia 11 januari, 2010 den 21:43 #

    Hihi kul att veta! Förlåt att jag skrattar men… Gud vicka smala ben haha.

  6. Ansibecki 30 juni, 2013 den 17:45 #

    Haha. Vad kul att hitta en annan spindeltjej. Jag kallar faktiskt ofta min dotter för spindeltjejen men inte av samma anledning som du blir kallad för det då… 🙂 När jag var yngre hade jag nog lika smala ben som du men blev i stället kallad för stickan. Inte alls lika kul smeknamn ju 😉 Ha det gott!

Trackbacks/Pingbacks

  1. How'bout lunch? (Bruce) | Just Another Crazy Blonde – With Just Another Stupid Blog - 31 januari, 2011

    […] Gulle-Spider har ju länkat till mig i sin blogg upptäckte jag nu när jag kikade igenom alla 500 olästa bloggar! TACK! Helt plötsligt dök besöksstatistiken uppåt och inte neråt! Vilken skillnad *niger fint* Det är en rätt skoj slump (det är just det – inget annat än en slump) att vi båda är från Skövde och båda heter Spindeltjejen och Spiderchick. Rätt skoj. Historien bakom nicknamet hittar ni här. […]

Kommentera

