– Söndag –

4 Okt

091004 Spindeltjejen

9 svar to “– Söndag –”

  1. Suss 4 oktober, 2009 den 14:26 #

    Vi har en toppen dag här nere i Borås, skall iväg å bowla nu och sedan drar jag å älsklingen till Göteborg för att fira Jessica som fyller 30 idag =) Skall bli super mysigt. hoppas att ni har en fin fin dag vännen massa kramar

  2. monica 4 oktober, 2009 den 14:39 #

    Är på jobbet och väntar på ortopeddoktorerna *suck* men sen ska jag hem och gosa med familjen!! Mår du bättre idag?? kram kram

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:37 #

      Jag mår varken bättre eller sämre 🙂 Men jag ska med på studiedagen imorgon 🙂 Kram!

  3. Therese 4 oktober, 2009 den 15:26 #

    Tack. Här är det tungt, men tack ändå, som sagt… Puss o kram och krya på dig

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:38 #

      Tråkigt när man har såna dagar, men då uppskattar man dagarna som man mår bra 😉 Puss och kram!

  4. sissiliten 4 oktober, 2009 den 16:39 #

    Hoppas att du får en bra dag med vännen.
    Puss på dej

  5. Bella 4 oktober, 2009 den 20:01 #

    desamma vännen ❤

  6. marica 4 oktober, 2009 den 20:50 #

    Jag har haft en bra dag, har verklien fått mycket gjort! Men ibland känner jag mej så off,, ingen värdesätter det jag gör 😦 Tråkigt när man blir tagen för givet hela tiden! Nu kollar jag på ensam mamma o pluggar men ska snart soooova… det är nog vad jag behöver!
    Hoppas din dag oxå varit bra! Kramiz!

    • CarroBarro 4 oktober, 2009 den 20:53 #

      Åh, men du…. du får vänta tills pojkarna är större och förstår vad de har… det brukar man inte inse förrän senare i livet? 🙂 Och då blir man uppskattad och får igen för alla förlorade år 😉 Men din karl då? Han måste ju uppskatta dig?! 🙂
      Stor kram!!

Kommentera

