What to do?

3 Okt

Babyfot Copyright by spindeltjejen.wordpress.com

Jag funderar på om jag kanske ska sätta mig och redigera lite foton som jag tog för några dagar sen.
Jag fotade min mammas jobbarkompis barnbarn på skoj när han var nyfödd och de blev så nöjda med fotona så de bad mig att ta några nya nu när han är ett halvår gammal. Det är jättebra träning för mig och så får de lite nya foton på sin lilla goding 🙂

Eller så scrappar jag lite.
Eller lägger mig ner på soffan (jag sitter upp just nu) och bara blundar lite och kanske läser en bok. Eller ska jag äta lite glass? Det får man när man är sjuk har jag hört? 
Jag har inte så mycket energi i kroppen. Kan det ha att göra med mängd förlorad blod senaste året också? Det i kombination med förkylning?

Vad hittar ni på i det härliga höstrusket!? *blickar ut fönstret på spöregnet utanför*

5 svar to “What to do?”

  1. Lina 3 oktober, 2009 den 14:11 #

    Underbar bild!

    E du sjuk? Din stackare. Själv väntar man på att det ska bryta ut. Hostar som en galning ibland 😦

    Krya på dig!

    Kram Lina

  2. misstigerchic 3 oktober, 2009 den 14:29 #

    Men blod produceras det nytt hela tiden ju=)

    Ja,verkligen skittrist väder,vi har regn och en jävla storm=( Du gör rätt i att mysa inne o pyssla gumman! Puss

  3. marica 3 oktober, 2009 den 14:33 #

    Ja när man är sjuk får man äta hur mycket glass man vill 🙂 Krya på dej gumman, Kram!

  4. Helen 3 oktober, 2009 den 15:06 #

    Vill gärna att du fotar mina ” små” med någon dag om du har tid/lust..? Hoppas att du mår bättre mycket snart. Pussa

  5. Sara 3 oktober, 2009 den 15:42 #

    Sv: Ingen orsak 🙂 Hur mår du då?

Kommentera

